Oysterband
Fra : LIP

Dato : 28-11-02 19:17

Er der nogen der ved - hvor og hvornår - Oysterband spiller i Danmark i
det kommende halve års tid?

LIP

Fra : Lagerhead

Dato : 28-11-02 19:59

LIP <lars@vien.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved - hvor og hvornår - Oysterband
> spiller i Danmark i det kommende halve års tid?
>
> LIP

http://www.oysterband.co.uk

mhv

Espen
http://www.neilbrophy.com

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 29-11-02 08:54

"Lagerhead" wrote:

> http://www.oysterband.co.uk

Det link viser jo *ikke* hen til svaret på det, der blev spurgt om.
Hvis du jævnligt besøger siden, vil du også vide, at den ikke bliver
opdateret særlig hyppigt. Hold øje med spillestedernes sider i
stedet.

Mvh. Henrik

Fra : Lagerhead

Dato : 29-11-02 16:34

> [...]
> spurgt om. Hvis du jævnligt besøger siden, vil du også
> vide, at den ikke bliver opdateret særlig hyppigt. Hold

Hov - ja der var jeg vist lidt hurtigt ude - og indrømmer blankt, at jeg
ikke tjekkede deres tour-side. Fandt dog ud af (som andre osse nævner) At de
spiller på Skråen i marts, så mon ikke, de ta'r e lille rundtur i det danske
efterfølgende?

Mvh
Espen

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 29-11-02 08:40

"LIP" wrote:
> Er der nogen der ved - hvor og hvornår - Oysterband spiller i Danmark i
> det kommende halve års tid?

Jeg har set i et nyhedsbrev fra Portalen i Greve, at de spiller der i løbet af
foråret. Der var ikke sat nogen eksakt dato på endnu. Men hold øje med
www.portalen.dk.

Great Big Sea kommer også, og jeg har mundtligt fået oplyst, at det bliver
30. marts i Portalen.

Begge plejer også at gæste Train i Århus og Skraaen i Aalborg, så du kan
jo holde øje med deres hjemmesider.

Mvh. Henrik

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 29-11-02 13:57

"Henrik S. Pedersen" <_nospam@c.dk> wrote in message

> [...]
> 30. marts i Portalen.
>
> Begge plejer også at gæste Train i Århus og Skraaen i Aalborg, så du kan

De spiller på skråen d. 27. marts:

http://www.skraaen.dk/program.html

Simon

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 29-11-02 14:06

"Simon Hiort-Lorenzen" wrote:

> De spiller på skråen d. 27. marts:
>
> http://www.skraaen.dk/program.html

Tak

Det underbygger det, som jeg nævnte i et andet svar: Det er bedre at holde
øje med spillestedernes hjemmesider end Oyster's officielle side.

Mvh. Henrik