brevflet ! word - excel
Fra : Is

Dato : 27-11-02 21:35

Hej
Jeg ved ikke om det er den rigtige gr ? men jeg prøver !

Jeg har til en der har problemer med brevfletning, lavet er vejledning !!!
men når jeg følger den på min virker det som det skal, men når det samme
bliver gjort på den anden maskine, er alle felter tomme. Og jeg ved ikke
hvad fejlen kan være ! vi har begge office 2000 !

er der nogen der har nogle bud ??

(der er nogel celler der er flettet på række 1, derfor fjerner jeg den
først)
alt forløber efter planen, indtil det sidste "flet" så er felterne tomme

---

Vejledningen jeg har laver er:

Åben medlemslisten > vælg ark "sep02" > marker række 1 ( den hvor der plejer
at stå "medlemsliste") (klik på 1-tallet længst til venstre) > hold så Ctrl
tasten nede medens du trykker på - (minus), så skulle den række være væk. >
vælg "Gem som" og gem det så på "skrivebordet. ( så har du ikke ændret på
originalen)

Åben nu et Word > gå i Funktioner > vælg Brevflet > opret > Adresseetiketter
> Nyt hoveddokument > Hent data > Åben datakilde > søg så på skrivebordet,
fordi du har jo lige gemt den der ! husk at ændre fil type nederst til excel
eller alle , > åben > hele arket > ok > indstil hoveddokument > (vælg den
etiket du skal bruge) > ok. > indsæt fletfelt ( hvis ikke du har start med
at fjerne række 1, så skriver den noget i retning af "autofelt 1" "autofelt
2" .) men nu skulle der gerne stå Medlems nr , navn, adresse . > vælg "
medlems nr" > tryk "enter" for ny linje > indsæt fletfelt vælg "navn" >
tryk "enter" for ny linje > indsæt fletfelt vælg "adresse" > tryk "enter"
for ny linje > indsæt fletfelt vælg "post nr" ! så skal der vel ikke mere på
etiketten ?? > vælg ok > flet > og flet igen uden at ændre noget, Så burde
den være klar til udskrivning

---
Venlig hilsen Erik Isager

Fra : Jan Kronsell

Dato : 29-11-02 09:15

Hej Erik!

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse1@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> først)
> alt forløber efter planen, indtil det sidste "flet" så er felterne tomme

Er du sikker på at vejledningen bliver fulgt? Hvis felterne er der, men ikke
udfyldes lyder det nærmest som om regnearket startet med en tom linie lige
efter overskrifterne.

Jan

Fra : Is

Dato : 01-12-02 16:45

Hej Jan !

det var en temlig banal fejl !!!

Ark1 var tomt !! det var først i ark 2 (som dog er omdøbt) der skulle
flettes fra.

Nu kan man jo bae flytte det tomme ark ! men kan man ikke vælge hvilket ark
man vil flette fra ?? jeg må indrømme jeg har ikke prøvet endnu, så måske er
det slet ikke så svært !!!

tak for svar

--
Venlig hilsen