prøve version af office xp ?!
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-02 18:29

nogle af jer der har en link til hvor jeg kan hente/bestille en prøve
version af officexp ? Jeg har været inde på microsoft's danske side. Men når
jeg klikker på "prøv office xp" kommer jeg et sted hen hvor jeg ikke sådan
liige kan se hvor jeg kan prøve den....

http://office.microsoft.com/danmark/Downloads/default.aspx (højre)

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 29-11-02 00:39

peet_dk wrote:
> [...]
> Men når jeg klikker på "prøv office xp" kommer jeg et sted hen hvor
> jeg ikke sådan liige kan se hvor jeg kan prøve den....

(højre) du mener vel venstre?

Men hvorom alt er, så skulle du kunne bestille en 30 dages trial version,
for 5 kr. + ekspeditionsgebyr. Jf. link:

http://www.microsoft.com/danmark/products/office/xp/trial/

Mvh. Jess

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-11-02 14:53

har en liggende i ballerup, du kan få ved afhentning....