Omregistreringsspørgsmål?
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-11-02 17:06

Hejsa - jeg skal lige gøre en tjeneste for en kammerat - og skal i den
forbindelse omregistrere hans bil... øhh... motorcykel i en 10 dages tid.

Han kommer forbi med registreringsattesten i morgen tidlig og jeg kører så
på Motorkontoret og omregistrerer.

Er der noget særligt, jeg skal være opmærksom på i den forbindelse? Sådan a
la et købsbevis eller noget?

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 28-11-02 17:22

Henrik Steen Larsen wrote:
> [...]
> kører så på Motorkontoret og omregistrerer.
>
> Er der noget særligt, jeg skal være opmærksom på i den forbindelse?

Du skal have et forsikringsbevis med og evt osse synsattesten

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77 + Aprilia Sonic '99 <-- vintermøvert)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-11-02 11:25

> [...]
> (cb750 f2 '77 + Aprilia Sonic '99 <-- vintermøvert)
> (dmcn #621 - http://dfm.divvy.dk/?id=92¨)
> (dette er absolut IKKE leveret af kandu.dk)

Kanon - du sparede mig lige for et par timers spildt tid

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 29-11-02 22:20

Henrik Steen Larsen wrote:

> Kanon - du sparede mig lige for et par timers spildt tid

Rart at høre, jeg lærte det på den hårde måde