Hvordan laver jeg et rullepanel/drop down
Fra : Karen Lebeck

Dato : 28-11-02 16:40

Vi er et par stykker der, i et øjeblik af overmodig kådhed, har
kastet os ud i et internetprojekt...... (med andre ord "vi er
ikke IT-hajer")
Vi er intereseret i at lave et rullepanel a la www.arlafoods.dk
fx. ved "madopskrifter". Altså et panel med hyperlinks der
dropper ned når musen peger på feltet.

Er der nogle af jer dygtige mennesker der (på dansk!) kan
forklare os html-koden for dette og hvor i forløbet den sættes
ind?

På forhånd tak.
Karen Lebeck

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 28-11-02 16:52

Karen Lebeck wrote:
> Er der nogle af jer dygtige mennesker der (på dansk!) kan
> forklare os html-koden for dette og hvor i forløbet den sættes
> ind?

Det har intet med HTML at gøre.

Copyright (c) 2001 Thomas Brattli (webmaster@dhtmlcentral.com)
DHTML coolMenus - Get it at coolmenus.dhtmlcentral.com