Musicalen Atlantis
Fra : Ian

Dato : 28-11-02 16:10

Nogen der ved, om soundtracket fra subj stadig kan købes på cd?
Evt. en venlig sjæl der selv har cd'en og som gider oplyse hvilket selskab
den er udgivet på og hvilket udgivelsesnummer den har?
Mine lokale cd-pushere kan ikke hjælpe uden et evt selskab at forhøre sig
hos, og cdon.com er heller ingen hjælp.
Jeg skal lige understrege, at jeg tænker på den danske musical fra vel
engang sidst i 90'erne, med bla Kurt Ravn, og ikke Disneys udgivelse med
samme navn.
På forhånd tak...

Mvh Ian

Fra : spæf

Dato : 28-11-02 16:19

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:as5bk4$sko$1@sunsite.dk...
> Nogen der ved, om soundtracket fra subj stadig kan købes på cd?

musicalen Atlantis
Pladecompagniet 1995
PCCD 8083

Du kunne evt. prøve at ringe til Østre Gasværk Teater. Det skulle være meget
mærkeligt om de ikke har et par kasser cd'er stående i kælderen.

spæf

Fra : Ian

Dato : 28-11-02 16:19

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> wrote in message news:as5buh$2q2$1@sunsite.dk...
> [...]
meget
> mærkeligt om de ikke har et par kasser cd'er stående i kælderen.

Takker så meget

Mvh Ian