Bedste instruktør igen igen
Fra : Per Kristensen

Dato : 28-11-02 15:47

Efter at have set "Signs" for tredie gang igen i går, må jeg lige pointere
at M. Night Shyamalan er den bedste instruktør/historiefortæller til dato!

Fra : Jens Thomsen

Dato : 28-11-02 16:53

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at have set "Signs" for tredie gang igen i går, må jeg lige pointere
> at M. Night Shyamalan er den bedste instruktør/historiefortæller til dato!

Hvad begrunder du det i?

MVH
Jens

Fra : Per Kristensen

Dato : 29-11-02 09:20

"Jens Thomsen" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad begrunder du det i?
>
> MVH
> Jens

Jeg begrunder det i at han laver fantastisk gode film. De sidste tre film
han har lavet er Sixth Sence, Unbreakable og Signs. Alle film der kan findes
på min top 10 liste. Det gode ved hans film, er at det er personerne og
historien der er i højsædet. Se blot hvor spændene og gribende hans film er
med et minimum af effekter, vold eller egentlig action.

Fra : Mikkel Winther

Dato : 29-11-02 09:53

Per Kristensen was quoted out of context:
> [...]
> er personerne og historien der er i højsædet. Se blot hvor spændene
> og gribende hans film er med et minimum af effekter, vold eller

Han er helt sikkert dygtig, og han laver da nogle gode film, men derfra og
til at kalde ham den bedste instruktør nogensinde er der LANGT.

Og hvis de tre film allesammen er på din top ti må du have set for få film
(eller selvfølgelig bare være EKSTREMT glad for Shyamalans film).

m.
--
"I don't know why people expect art to make sense. They accept the fact
that life doesn't make sense."

Fra : Per Kristensen

Dato : 29-11-02 14:14

> [...]
>
> Og hvis de tre film allesammen er på din top ti må du have set for få film
> (eller selvfølgelig bare være EKSTREMT glad for Shyamalans film).

Han laver bare lige nøjagtig den slags film som jeg kan lide, hvor man
bliver rørt, grebet og overrasket.

Fra : -V-

Dato : 29-11-02 17:23

> Han laver bare lige nøjagtig den slags film som jeg kan lide, hvor man
> bliver rørt, grebet og overrasket.

Og dermed er han selvfølgelig den bedste/mest originale/visionære/modige
filmskaber til dato.
Eller?

-V-