Advarsel: Radeon 9700 PRO
Fra : Dalholm

Dato : 28-11-02 14:25

Hvis du er ved at købe et R 9700 PRO, så tjek lige at det er et A13 chipset
og IKKE et A12 chipset, da det ofte er fejl ramt.

( har lige fået mit kort, det er FEEEEDT )

Mvh

Dalholm.

Fra : RpR

Dato : 28-11-02 14:36

> Hvis du er ved at købe et R 9700 PRO, så tjek lige at det er et A13
chipset
> og IKKE et A12 chipset, da det ofte er fejl ramt.

Hvad er din kilde?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Dalholm

Dato : 28-11-02 15:03

> Hvad er din kilde?

http://www.holm-data.dk

Dal-holm-data.

Mvh

Dalholm

Fra : Ivan G

Dato : 29-11-02 11:20

> http://www.holm-data.dk
>
> Dal-holm-data.
>
> Mvh
>
> Dalholm

Skal det dermed forstås at du bruger din egen hjemmeside som kilde...??????
Det er da list svært at tage seriøst....

Ivan G

Fra : Flemming Michael Han~

Dato : 28-11-02 17:22

Holm Data skriver:
Alle vores kort er monteret med det nye A13 chipset som er testet fejlfrit
af ATi, der findes kort i handlen med A12 chipset som kan være fejlramte.

Der er nu lidt forskel på hvad Holm Data skriver, samt din fortolkning
heraf.

Jeg vil ikke på det grundlag være betænkelig på et A12 chipset - hvad det så
end betyder.

Ellers tillykke med dit nye kort - jeg selv vil vente til at prisen kommer
længere ned.

Mvh.

Flemming M. Hansen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 29-11-02 00:53

Flemming Michael Hansen wrote:
> [...]
> heraf.
>
> Jeg vil ikke på det grundlag være betænkelig på et A12 chipset - hvad det så

Jeg vil faktisk mene det er en overdrivelse af dimensioner, hvis der var
noget om snakken så ville det stå alle steder og især hos de
uafhængige sites!

I mine øjne er det HolmData der forsøger at argumentere for at man skal
handle os dem - intet andet.

mvh

bruno

Fra : Flemming Michael Han~

Dato : 29-11-02 11:05

Enig! - selvfølgelig havde Nvidia samt div. testsider for lang tid siden
brunget sådanne en nyhed til torvs - hvis der var hold i den.

Mvh.

Flemming M. Hansen

Fra : [9000] Søren

Dato : 30-11-02 19:28

> ( har lige fået mit kort, det er FEEEEDT )

Er din overskrift ikke lidt misvisende?