Vedr. mobilabb.
Fra : M&V

Dato : 28-11-02 12:52

Hej,

Jeg tilmeldte mig engang kommunikation ApS og fik så et simkort.

Jeg har dog aldrig brugt kortet, da jeg ikke fik nogen papir jeg skulle
underskrive.

Nu har de dog sendt mig en regning på oprettelse samt minimums fakturering.

Så er spørgsmålet.. Skal jeg ikke skrive under på en aftale får at den er
bindende?

Kan man vælge at sige hvis folk ikke bruger den så koster det 55 kr.
alligevel i minimums fakturering? Det virker jo lidt snyd når de så snakker
om gratis abb. afgift.

__________________________________________________________________ Marianne
ICQ#: 152462894 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jakob Paikin

Dato : 28-11-02 13:04

On Thu, 28 Nov 2002 12:52:12 +0100, "M&V" <ppm.s@get2net.dk> wrote:

>Så er spørgsmålet.. Skal jeg ikke skrive under på en aftale får at den er
>bindende?

Nej. En aftale er en aftale.

>Kan man vælge at sige hvis folk ikke bruger den så koster det 55 kr.
>alligevel i minimums fakturering? Det virker jo lidt snyd når de så snakker
>om gratis abb. afgift.

Hvis du var bekendt med det på forhånd, typisk fordi du har fået deres
betingelser udleveret sammen med SIM-kortet, er du forpligtet til at
betale.

--
Jakob Paikin

Fra : Thunderbird

Dato : 28-11-02 16:03

On Thu, 28 Nov 2002 13:04:24 +0100, Jakob Paikin <news@paikin.dk> wrote:

>Nej. En aftale er en aftale.

>Hvis du var bekendt med det på forhånd, typisk fordi du har fået deres
>betingelser udleveret sammen med SIM-kortet, er du forpligtet til at
>betale.

Hmm. Jeg tilsendte mig inde på www.gratistaletid.dk til at få et simkort med 100 Kr gratis taletid.
Men modtog et simkort fra kommunkation Aps. Tror lige at jeg ringer til dem.
Flemming Jacobsen