stocknet
Fra : Flyinghamster

Dato : 28-11-02 12:41

Er der nogen der har erfaringer med stocknet, som kort kan fortælle om
hvordan det fungerer.

Tak DD.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-11-02 13:25

Flyinghamster wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med stocknet, som kort kan fortælle om
> hvordan det fungerer.

Du sætter penge ind ... du køber aktier ... du ser kurserne falde ... du
sætter flere penge ind ... du køber flere aktier ... du ser kurserne
falde endnu mere ... du opgiver at blive pensioneret som 67 årig!

Hvis du har konkrete spørgsmål, så spørg løs. Men kig eventuelt på
http://www.stocknet.dk først.

P.S. Jeg er yderst tilfreds med Stocknet, omend knap så tilfreds med
aktiemarkedet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jacob

Dato : 28-11-02 13:56

Flyinghamster wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med stocknet, som kort kan fortælle om
> hvordan det fungerer.
>
> Tak DD.

Jeg bruger Stocknet er godt tilfredse med dem. Deres tilbud til nye kunder
hvor man kan handle danske aktier og investeringsbeviser til 20 kr. pr.
handel er meget god. Jeg har været i kontakt med dem en 2- 3 gange over
e-mail og her får man hurtigt svar på sine spørgsmål. Web baseret interface
med god brugervenlighed. Det var nemt at få flyttet mine investeringsbeviser
fra min bank til Stocknet.

Til det negative vil jeg sige at man ikke kan handle obligationer og ikke
har adgang til realtidskurser i USA.

Men alt i al er jeg godt tilfreds, jeg tror såmænd også de andre online
børsmæglere er ganske gode. Det vigtigste er at hvis du nu bruger en bank at
skifte til en der kun findes på nettet. De priser som bankerne kræver er
helt hen i vejret...

--
Jacob