Tim Christensens trommeslager ved DMA!?
Fra : Andrew

Dato : 03-03-01 23:35

HEJ

Hvem var det som spillede trommer for Tim til Danish Music Awards?

And

--
- - -

Fra : Nitz

Dato : 04-03-01 01:35

"Andrew" <gylp@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> HEJ
>
> Hvem var det som spillede trommer for Tim til Danish Music Awards?
>
> And
>
> --
> - - -

Kender ikke navnet, men er overbevist om at det var en gammel vikar jeg
havde i starten af 80´erne i folkeskolen
Han var kanon til at strikke!!
MVH
Nitz

Fra : Erik O.

Dato : 04-03-01 02:01

> Kender ikke navnet, men er overbevist om at det var en gammel vikar jeg
> havde i starten af 80´erne i folkeskolen
> Han var kanon til at strikke!!

Det var sgu' da Animal - ham fra den gamle udgave af Muppet Show !

Fra : N/A

Dato : 05-03-01 17:25

Fra : Steffen Kampp

Dato : 05-03-01 17:25

"JR" skrev:

> Det er synd at det hele var playback, incl. sangen.

Tim Christensen spillede skam live! Og det holdt 100%. Jeg bryder mig ikke
engang specielt om T.C., men hans band trykkede den virkelig af den aften.
En skam, at det åbenbart ikke er nået igennem skærmen, men for os, der var
der, var det aftenens oplevelse. I øvrigt spillede TV-2 og flere andre også
live.

--
Steffen Kampp

Fra : Anne

Dato : 05-03-01 18:10

Hans trommeslager hedder Olav eller Olaf og er nordmand og kanon dygtig!!!

> der, var det aftenens oplevelse. I øvrigt spillede TV-2 og flere andre
også
> live.
>
> --
> Steffen Kampp
Jeg er faktisk slet ikke i tvivl om, at Steffen Brandt sang live, for og det
er ikke for at sige noget ondt om TV2 for de har sgu gjort det godt, men han
sang altså falsk, hvilket han ikke gør på cd'en.
Tim Christensen trykkede den af i mit tv, så det må jo åbenbart have været
anderledes end andres tv
Anne

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-03-01 23:31

"Anne" <prinsesse*nospam*anne@hotmail.com> skrev:

> Hans trommeslager hedder Olav eller Olaf og er nordmand og kanon dygtig!!!

Han har i hvert fald spilleglæde og det er tydeligt
at det smitter de andre i bandet. I morgenfjernsyn
så han ud til at have det fremragende.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-03-01 11:23

On Mon, 05 Mar 2001 22:31:28 GMT, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

> Hans trommeslager hedder Olav eller Olaf og er nordmand og kanon dygtig!!!

Det fik mig til at tænke på trommeslageren i The Muppet Show )
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-03-01 12:10

Anne wrote:

> [...]
> sang altså falsk, hvilket han ikke gør på cd'en.
> Tim Christensen trykkede den af i mit tv, så det må jo åbenbart have været

I mit fjernsyn lignede han en skræmt kanin der bekymret kiggede ud og undrede
sig over hvem alle de mennesker mon var og hvorfor de mon alle kiggede på ham.
Rent scenemæssigt var det da Superheroes der så afgjort styrede det bedst.
Ihvertfald på mit fjernsyn.
Men i det hele taget synes jeg lyden skuffede ret meget. Der var hele tiden et
eller andet der ikke lige var højt eller tydeligt nok.
Indtil Anastacia kom

/Robert

Fra : Christina Jensen

Dato : 04-03-01 11:08

Jeg er nu sikker på at det var jesus

\\\|///
\\ ~ ~ //
(@ @)
-----------oOOo-(_)-oOOo----------
Christina Jensen
E-Mail: caeg5@hotmail.com
------------------Oooo.-----------
.oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : VanDango

Dato : 04-03-01 11:40

Det var nordmanden Olaf Skrinde, tidligere BigBang.
Enten var den mand 4.80cm,
eller osse havde han taget dværg-trommesættet med!

Vh Van Dango

Fra : Chris

Dato : 04-03-01 17:19

On Sun, 4 Mar 2001 11:08:02 +0100, "Christina Jensen"
<caeg5@hotmail.com> wrote:

>Jeg er nu sikker på at det var jesus

Det VAR Jesus. Jeg var til Tim Christensen-koncert i Vega for en uges
tid siden, hvor denne trommeslager også var en del af bandet, og jeg
blev frelst efter showet under en større håndspålæggelsesseance.

.. o O (Det var sejt, da han lavede vand om til vin *HIK*)

kh
Chris H.

Fra : Andrew

Dato : 04-03-01 14:34

HVEM VAR HAN, kan man få¨et seriøst svar!?

and

--
- - -
Andrew <gylp@kvalme.dk> skrev i en

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-03-01 17:03

On Sun, 4 Mar 2001 14:33:39 +0100, "Andrew" <gylp@kvalme.dk> wrote:

>HVEM VAR HAN, kan man få¨et seriøst svar!?

Du har allerede fået svaret, men hvis du ikke tror på det, så kig her:
http://www.timchristensen.net/band.htm

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Ken Madsen

Dato : 07-03-01 11:02

Ifølge Tim Christensens hjemme side, burde det være Olaf Skrinde en 24
årig nordmand. Jeg fik ikke set efter hvordan han så ud ham der spillede
med Tim til DMA.

Ken