APS
Fra : Jimmy

Dato : 28-11-02 11:43

Hej

Jeg overvejer at konvertere min enkeltmandsvirksomhed til et Aps.

Jeg har læst mig til, at der skal være kontanter + værdier for i alt 125.000
kr.

Hvad kan indgå som værdier?

1) En projektor?
2) Computere?
3) Hvad ellers?

Mvh
Jimmy

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 28-11-02 17:33

"Jimmy" skrev:

> 3) Hvad ellers?

Alt hvad revisor skønner har en værdi.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Vægten er kun et udtryk for
hvor dybt vores fodspor bliver i

Fra : Jimmy

Dato : 28-11-02 18:00

"Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> wrote in message

> Alt hvad revisor skønner har en værdi.

Ja, men nu er jeg mere interesseret i meninger fra folk herinde, hvis de da
rent faktisk ved noget om det.

Grunden er, at jeg ikke ønsker at overbelaste min revisor med spørgsmål, da
han sikkert har andet at tage sig til.

Mvh
Jimmy

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 28-11-02 18:12

"Jimmy" skrev:

> Ja, men nu er jeg mere interesseret i meninger fra folk herinde, hvis de
da
> rent faktisk ved noget om det.

Hvad er der nu galt med min mening? Der er ikke faste regler for hvad der
kan indskydes af værdier.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Jimmy

Dato : 28-11-02 18:47

> da
>
> Hvad er der nu galt med min mening?

Intet.
Du skrev bare ikke din mening.

> Der er ikke faste regler for hvad der
> kan indskydes af værdier.

Det _må_ der være.
Ellers udhules hele konceptet jo.

F.eks. falder computere hurtigt i vrdi og hvis mine 125.000 bestod af
computere ville værdien jo mindskes dag for dag.

Nogen der kan henvise til en lov eller forklaring?

/Jimmy

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 28-11-02 19:00

"Jimmy" skrev:

> Du skrev bare ikke din mening.

Eftersom det er din revisor der skal underskrive vurderingsberetningen er
min og andres mening ganske irrelevante. Tag en sludder med din revisor om
dine tanker.

> F.eks. falder computere hurtigt i vrdi og hvis mine 125.000 bestod af
> computere ville værdien jo mindskes dag for dag.

Der står ingen steder at der altid skal være værdier i selskabet for
(mindst) 125.000 kr.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 28-11-02 18:57

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
> "Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> wrote in message

> Ja, men nu er jeg mere interesseret i meninger fra folk herinde, hvis de
da
> rent faktisk ved noget om det.

Det var da en utrolig arrogant holdning at have.

Det Kenn skriver er helt korrekt. Du kan indskyde alt fra kontorstole, til
computere, til ideer, patenter, aftaler, kaffekopper, plastickrus og cykler.
Sålænge din revisor blot vil acceptere værdiansættelsen.

Som du selv nævner er computere en dårlig idé, for jeg kunne forestille mig
at du har valgt at tage fradraget øjeblikkeligt, og dermed straksafskrevet
dem, således udgør deres værdi 0,-.

> Grunden er, at jeg ikke ønsker at overbelaste min revisor med spørgsmål,
da
> han sikkert har andet at tage sig til.

Så er det en dårlig idé at skifte til et ApS, hvis dit forhold til din
revisor er at du ikke vil belaste ham. Han skal nemlig lave mere når det er
et ApS end et enkeltmandsfirma eller I/S.

--
Anders Vind Ebbesen
Problemet med indvandringen i Danmark, er at de mange ødelægger det for de

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-11-02 19:03

On Thu, 28 Nov 2002 18:56:39 +0100, "Anders Vind Ebbesen"
<spam@boomer.dk> wrote:

>Han skal nemlig lave mere, når det er et ApS end et enkeltmandsfirma...

....fordi man nemlig ikke nødvendivis SKAL ha' en revisor i dén
forbindelse !.
---

Mvh. Mogens
'91 Omega 3.0i-24

Fra : Jimmy

Dato : 28-11-02 20:13

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> wrote in message
> "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message

> da
>
> Det var da en utrolig arrogant holdning at have.

Overhovedet ikke.
Jeg er interesseret i folks meninger.
Ikke "Spørg en revisor".

> Det Kenn skriver er helt korrekt. Du kan indskyde alt fra kontorstole, til
> computere, til ideer, patenter, aftaler, kaffekopper, plastickrus og
cykler.

Du blander indlæggene sammen.
Jeg svarede på et indlæg som ikke indeholdt et udsagn om hvad jeg kunne
indskyde.

> [...]

er
> et ApS end et enkeltmandsfirma eller I/S.

Din holdning er irrelevant i forhold til emnet.

/Jimmy

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-11-02 19:12

Jimmy wrote:

> [...]
> rent faktisk ved noget om det.
>
> Grunden er, at jeg ikke ønsker at overbelaste min revisor med spørgsmål, da

Så vil jeg anbefale dig at skifte revisor.

Ti spørgsmål, der afklares på måske en time ialt, er langt billigere
for begge, både dig og din revisor, end en misforstået opfattelse af,
at du bliver ligeså god til at vurdere din situation og mulighederne,
som din revisor, især udfra de ret generelle svar, der kan gives her,
inclusiv muligheden for at have totalt misforstået spørgsmålet,
hvad jeg også har prøvet her

Men ellers er svaret RET.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Jimmy

Dato : 28-11-02 20:15

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message

> Så vil jeg anbefale dig at skifte revisor.

Ja ok - tak for anbefalingen.
Jeg vil nu hellere have en anbefaling omkring emnet.

> [...]
> som din revisor, især udfra de ret generelle svar, der kan gives her,
> inclusiv muligheden for at have totalt misforstået spørgsmålet,

Ja ja - rolig nu - Jeg er med på hvad man bruger en revisor til

Fatter ikke hvorfor så mange hæfter sig ved at jeg ikke vil belaste ham med
masser af spørgsmål fremfor blot at holde sig til emnet.

> Men ellers er svaret RET.

"RET" ? - Ikke forstået.

/Jimmy

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 29-11-02 19:31

Jimmy wrote:

> "RET" ? - Ikke forstået.

Næ, det er vist grundlaget for en lang tråd,
om en agressiv spørger, der tror usenet er til for ham.

Og jeg ved, hvad jeg arbejder med til daglig, men det har du
øjensynligt svært ved at acceptere, da du må have en forventning
om, at alle her er tankelæsere, eller stokdumme,
så jeg forstår egentlig ikke, hvad du vil bruge vore råd til ?

Når mere end to har givet det samme råd, er det facts her,
især når du end ikke har uddybet dit spørgsmål.

Men du forventer måske, at vi skal vide, hvad du tænker ?

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-11-02 19:14

Jimmy wrote:

> Jeg overvejer at konvertere min enkeltmandsvirksomhed til et Aps.

Og hvorfor gør du egentlig det ?

Er det den fine titel, visitkortet,
eller hva'

Fra : Jimmy

Dato : 28-11-02 20:22

> [...]
>
> Jeg overvejer at konvertere min enkeltmandsvirksomhed til et Aps.
>
> Jeg har læst mig til, at der skal være kontanter + værdier for i alt

Nå - en opsummering på denne meget rodede tråd:

> Hvad kan indgå som værdier?
>
> 1) En projektor?
> 2) Computere?

Både projektor og computere kan indgå.
Efter nogens mening er det fint at lade computere indgå, efter andre er det
en dårlig ide pga. at de er straksafskrevet.

> 3) Hvad ellers?

Kaffekopper osv.

Ellers har hoveddelene af indlægget gået på at jeg skulle skifte revisor og
at jeg skulle kontakte min revisor fremfor at spørge her.

Beklager jeg åbenbart stillede det forkerte spørgsmål og gav for mange
detaljer som åbenbart var langt mere interessante end emnet.

Jeg aftaler et møde med min revisor.

Tak for hjælpen,
Jimmy

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-11-02 21:51

Jimmy wrote:

> [...]
>
> Beklager jeg åbenbart stillede det forkerte spørgsmål og gav for mange
> detaljer som åbenbart var langt mere interessante end emnet.

Næ, ret præcist virker det som om, at du har en forventning om, at du blot
ved at spørge i en newsgroup, -uhm, især med din intelligens,
kan klare alt,

så alle der svarer, har fuldstændigt kendskab til dine forudsætninger og
forventninger,
og at du iøvrigt selv har fulstændigt kendskab til forskellen mellem
VS-ordning og Selskab,

så det basale spørgsmål er fortsat,
hvad er formålet med at danne et selskab ?

Når du nu vil betale xx kr ekstra for det ?

Fra : Jimmy

Dato : 28-11-02 21:59

> [...]
> forventninger,
> og at du iøvrigt selv har fulstændigt kendskab til forskellen mellem

Hvad snakker du om?

> så det basale spørgsmål er fortsat,
> hvad er formålet med at danne et selskab ?

Hvordan kan det blive det basale spørgsmål hvorfor jeg vil oprette et Aps,
når mit meget konkrete spørgsmål er: "Hvad kan indgå som værdier?"?

Det virker som om du ønsker at fordreje emnet.

/Jimmy

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-11-02 22:27

Jimmy wrote:

> Det virker som om du ønsker at fordreje emnet.

Ja, helt præcist forstået,
så, hvorfor vil du absolut have et selskab ?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 28-11-02 23:59

Jimmy wrote:

> Hvordan kan det blive det basale spørgsmål hvorfor jeg vil oprette et Aps,
> når mit meget konkrete spørgsmål er: "Hvad kan indgå som værdier?"?

Formålet kunne f.eks. have indflydelse på hvad det kunne være fordelagtigt at
indskyde. Selv om det virker helt udelukket for dig, kunne der også være en helt
anden løsning.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-02 17:20

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

Aps,

> Formålet kunne f.eks. have indflydelse på hvad det kunne være
fordelagtigt at
> indskyde. Selv om det virker helt udelukket for dig, kunne der også være
en helt
> anden løsning.
>
> M.v.h.
>
> Jonathan
>
> --
> Nyt alternativ til egen server: JSP Enterprise hotel med adgang til
> Enterprise Java Beans, egen Java Virtual Machine og egen IP-adresse
> (giver mulighed for eget SSL-certifikat).
> [...]

Netop det faktum kunne være, at hans revisor havde et mere præcist overblik
over, og dermed et ærligere svar på.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 29-11-02 22:31

Karsten Jensen wrote:

> Netop det faktum kunne være, at hans revisor havde et mere præcist overblik
> over, og dermed et ærligere svar på.

Hans revisor har nok i stort set alle spørgsmål et mere præcist billede af
hans økonomi, end vi har her i gruppen, men det har vi trådt nok rundt i.
Formålet med hans omdannelse kan stadig være aktuel, når han nu spørger her i
gruppen.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Dan

Dato : 29-11-02 07:44

> Hvad snakker du om?

Hmmm, her er for mig at se et godt argument for at lade revisor se på sagen, hvis du ikke engang her ved, hvad der snakkes om!
Især kan det godt betale sig at få revisor til at se på om du skal ind under VSO eller KAO, i stedet for at stifte et selskab.
Forøvrigt er det et lovkrav at selskaber skal revideres - så, hvis du insistere på at du vil have stiftet et selskab, så slipper du alligevel ikke uden om revisor!

Yeps - det er i første omgang det primære basale spørgsmål; det kan faktisk endda få betydning for, hvilke værdier du bør lade indgå som værdier i dit nye selskab - bare for at vende tilbage til dit spørgsmål igen.

> Hvordan kan det blive det basale spørgsmål hvorfor jeg vil oprette et Aps,
> når mit meget konkrete spørgsmål er: "Hvad kan indgå som værdier?"?

Ja, og så vidt jeg mindes var det konkrete svar: "De ting som din revisor vil acceptere/godkende."
Og, så enkelt er svaret, og intet andet!

Det kan ikke betale sig at sidde her og opremse en lang række ting her i gruppen, af en lang række årsager.

1) Så skulle man i princippet nævne samtlige ting i hele verden, da de i princippet kan indgå.
2) Hvorfor nævne en lang række ting, når vi faktisk ikke ved, om du overhovedet ejer en sådan genstand.
3) Det vil alligevel bero på om din revisor vil godkende at genstandene har en værdi (og hvilken værdi), efter han har besigtiget dem.
4) Hvad skal du/selskabet bruge det til? Hvad er formålet med selskabet? Det er næppe sikkert at en genstand vil blive godkendt som en værdi til et indskud, hvis den ved brug/drift er slidt ned til nul efter f.eks. 6 måneder - så er selskabskapitalen jo væk!

Du kan ikke indskyde ting til en værdi af nul! Så f.eks. en computer, der er straks-afskrevet har jo principielt en værdi på nul - der ER jo afskrevet! Det blev den jo straks ved købet - deraf ordet straks-afskrevet.

LAD DET NU GÅ GENNEM DIN REVISOR!

mvh.,
Dan

Fra : Jimmy

Dato : 29-11-02 11:12

"Dan" <dan@yaws.dk> wrote in message news:as72b9$lie$1@sunsite.dk...

> Hvad snakker du om?

> Hmmm, her er for mig at se et godt argument for at lade revisor se på
sagen, hvis du ikke engang >her ved, hvad der snakkes om!

Quotefucker.
Jeg spurgte til hele indlægget og ikke kun to linier.
..

> Forøvrigt er det et lovkrav at selskaber skal revideres - så, hvis du
insistere på at du vil have >stiftet et selskab, så slipper du alligevel
ikke uden om revisor!

Beklageligt du besvarer mine indlæg uden at have læst dem.
Jeg _har_ en revisor.

> [...]

vil acceptere/godkende."
> Og, så enkelt er svaret, og intet andet!

Det er jo ikke et svar.
Det er blot en konstatering af, at personen der svarede ingenting vidste.
Han sagde jeg skulle spørge en anden end ham.
Det er altså ikke et svar.

>1) Så skulle man i princippet nævne samtlige ting i hele verden, da de i
princippet kan indgå.

Det lyder ikke som om du er ekspert i kommunikation, hvis du mener det er
måden

>2) Hvorfor nævne en lang række ting, når vi faktisk ikke ved, om du
overhovedet ejer en sådan >genstand.

Hvis du havde læst mit indlæg havde jeg faktisk angivet nogle konkrete
eksempler.

>3) Det vil alligevel bero på om din revisor vil godkende at genstandene
har en værdi (og hvilken >værdi), efter han har besigtiget dem.

Og hvad så?
Derfor kan jeg da godt have undersøgt sagen først.

> [...]
indskud, hvis den ved brug/drift er slidt ned til >nul efter f.eks. 6
måneder - så er selskabskapitalen jo væk!

Det er så det første konstruktive du siger i din stil.
Fint.
Det tog sin tid, men der kom noget.
Men det står jo i strid med alle de andres indlæg som sagde man sagtens
kunne anvende computere og kaffekopper osv som værdigenstande.

> [...]
der er straks-afskrevet har >jo principielt en værdi på nul - der ER jo
afskrevet! Det blev den jo straks ved købet - deraf >ordet

Endnu en konstruktiv ting.
Hallo hallo - det er jo vildt.

> LAD DET NU GÅ GENNEM DIN REVISOR!

Idior.
Jeg forsøger at lære noget ved at anvende News for på den måde at have
dannet mig et billede af mulighederne og derved at kunne stille mere
relevante spørgsmål når jeg engang kontakte revisoren ved konverteringen.

Virkeligt langt ude tråd det her!
Det må være den mindst konstruktive tråd nogensinde herinde?

I har formået at dreje et simpelt spørgsmål hen på en mudderkastning, hvor
der i aften er måske 20 ekstra indlæg fordi folk der som Jer ingen forstand
har på spørgsmålet finder små elementer de mener at kunne hakke på.

Sørgeligt,
Jimmy

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 29-11-02 12:42

"Jimmy" skrev:

> Det er jo ikke et svar.
> Det er blot en konstatering af, at personen der svarede ingenting vidste.

Jeg beklager at min viden om virksomheders og selskabers forhold, herunder
hvad der kan indskydes som selskabskapital nærmest er ikke-eksisterende. Jeg
burde naturligvis vide alt om din situation fremfor bare at fremføre det
eneste korrekte svar ud fra de forudsætninger du gav.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Dan

Dato : 29-11-02 13:44

> [...]
> der i aften er måske 20 ekstra indlæg fordi folk der som Jer ingen forstand
> har på spørgsmålet finder små elementer de mener at kunne hakke på.

Bare rolig, Jimmy: Jeg LOVER, at jeg ALDRIG hjælper dig mere!
*PLONK*

Dan

(Jeg hart set mange eksempler på uopdragen og uhøflig optræden i nyhedsgrupperne, men din optræden og måde at agere på, kommer klart ind på en top ti - bare fordi du ikke føler du fik det hele severet på et sølvfad!)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-02 17:25

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> [...]
forstand
> har på spørgsmålet finder små elementer de mener at kunne hakke på.

èn tumbe kan spørge om mere, end 10 vise kan svare på.

Du kunne præcis lige så godt spørge om, hvorfor en postkasse er rød. Ja, det
er fordi den er malet.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Jimmy

Dato : 29-11-02 18:40

Hej

Hvis du har skrevet noget relevant og bidraget til diskussionen i form af
noget konstruktivt, som ikke blot er endnu et sørgeligt forsøg på at
tilsvine mig, bevarer jeg dig senere.

/Jimmy

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-02 23:29

> [...]
>
> Hvis du har skrevet noget relevant og bidraget til diskussionen i form af
> noget konstruktivt, som ikke blot er endnu et sørgeligt forsøg på at

For en anden gangs skyld, vil du så godt være så venlig at quote
_nedenunder_ det, du svarer på, og så klippe det væk, du ikke svarer på?.
Det gør det væsentlig mere overskuleligt at følge en tråd.

Dernæst kan jeg da oplyse dig, at et godt udgangspunkt for værdiansættelsen
af et eller flere aktiver, der skal anvendes som apportindskud, vil være at
optage aktivet til den pris, en genanskaffelse i samme stand ville koste.
Dette gælder naturligvis et fysisk aktiv, der er brugt.

En yderligere bekræftelse på, at prisen er den mest realistiske vil
naturligvis være den sum, aktivet er eller skal forsikret til. I
tvivlspørgsmål kan du kontakte din assurandør eller dit forsikringsselskab,
der har valuarer til den slags.

Alt sammen noget, din revisor på given forespørgsel ville have besvaret - og
sandsynligvis uden beregning, d.v.s. on the house inden for rammerne af
almindelig vejledning.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-02 17:18

> Hvad snakker du om?
>
> /Jimmy

Alene det faktum, at du trods de allerede givne indlæg med fyldestgørende
ikke kun svar men også råd og dåd, stadig ikke ved, hav der snakkes om,
indikerer med al ønskelig tydelighed niveauet for dit basale (som en skrev)
kendskab til emnet overhovedet.

Så stadivæk: Tal med din revisor, hvem vel må være tilgået fornødne
regnskabs- og virksomedsmæssige oplysninger for at kunne afgive et regnskab
med blank revisorpåtegning - selvfølgelig såfremt han i det hele taget her
revideret dit regnskab.

Han må stadigvæk være den nærmeste ud fra sit kendskab til din virksomhed og
dens status til at både rådgive dig og besvare dit oprindelige spørgsmål
mest ærligt. Det kunne være, at det oven i købet "var med i prisen", og at
han ikke fandt som nogen belastning.

Herinde i NG kan du selvfølgelig få de svar, som du selv ønsker ud fra den
måde du stiller spørgsmålene på, hvilket igen alt afhængig af dit
grundlæggende kendskab til emnet kan være det største selvbedrag - jo
"smartere", desto værre.

Mvh
Karsten Jensen
selstændig næringsdrivende siden 1978 - både personligt og i selskabsform
med flere af dem

Fra : Jimmy

Dato : 29-11-02 18:40

> [...]

Hvis du har skrevet noget relevant og bidraget til diskussionen i form af
noget konstruktivt, som ikke blot er endnu et sørgeligt forsøg på at
tilsvine mig eller endnu en af Jeres evindelige "spørg en revisor"-svar,
bevarer jeg dig senere.

/Jimmy

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-02 23:56

> [...]
> noget konstruktivt, som ikke blot er endnu et sørgeligt forsøg på at
> tilsvine mig eller endnu en af Jeres evindelige "spørg en revisor"-svar,

Hvad der fra særdeles sagkyndige sider hidtil er svaret er i allerhøjeste
grad yderst relevant. En diskussion er i den sammenhæng helt overflødig, da
det her drejer sig om "logik for enkeltmand".

De givne oplysninger er for få til konkrete svar, samt at en decideret
rådgivning vil forudsætte det kendskab, din revisor allerede har til dine
virksomhedsmæssige forhold.

Der er således ikke tale om dit misforståede indtryk af "tilsvining", idet
der stadigvæk på dit givne spørgsmål er givet det mest relevante svar.

Det er stadigvæk din virksomhed. Du må stadigvæk træffe dine beslutninger
selv, samt selv tage konsekvenserne af dem. Det kan hverken din eller andre
revisorer gøre for dig, ligesom det heller ikke lige ligger inden for
mulighederne for nogen her i NG.

Derfor var det hidtil ubesvarede spørgsmål om, hvad du i det hele taget vil
med et selskab, for du må nødvendigvis har overvejet fordele og ulemper ved
et sådant arrangement sammenlignet med din nuværende for for en personligt
drevet virksomhed iden du overhovedet gørt dig overvejelser om dannelsen af
et selskab.

I den forbindelse kan jeg da også oplyse dig om en lille, helt generel ting.
Alene anmeldelsen til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen for den lovpligtige
registrering koster kr. 1.700,- (hvis det ikke er steget inden for de sidste
få år) at indbetale sammen med registreringsformularerne (der er flere
forskellige + div. kopier), samt selskabets vedtægter vedtaget på en
stiftende generalforsamling. Indtil endelig registrering kaldes selskabet
derfor for endten ApS eller A/S under stiftelse. Man skal også lige huske at
informere T&S om den ændrede virksomhedsform, således at du modtager et nyt
registreringsbevis derfra.

Nu ved vi jo stadig ikke, hvor meget du kan klare af dette selv uden
professionel hjælp udefra. Alene vedtægterne skal jo udover at basere sig på
for selskabet relevante bestemmelser (igen vedtaget på den stiftende
generalforsamling) også opfylde hvise erhversmæssige og juridiske
betingelser i h.t. selskabslovgivningen, der trods en hvis tilnærmelse på
det seneste alligevel på visse punkter er forskellig, så forinden skal du
altså også lige være stiv i det juridiske på det punkt ( og i grunden mange
flere) - igen noget din revisor nødvendigvis skal rodes ind i. Ellers vil
han slet være - og kan vist i øvrigt efter de seneste stramninger i
regnskabslovgivningen, samt revisoransvar og -forpligtelser heller ikke være
det.

I øvrigt henviser jeg til svar, jeg har givet højere oppe i tråden, hvor vi
så må håbe, at det er noget sammen med ovenstående, du selv engenhændigt
kan arbejde videre med.

Med risiko for at blive beskyldt for yderligere tilsvining, så alligevel

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 12-12-02 23:37

Hej Jimmy,

Ville maile dig, men din mail-adresse står som:
spoerg@efter.den

Kan du ikke lige maile mig din mail-adresse! Så vender jeg tilbage!

--
Hilsen / Kind regards
Carsten

Fra : Jimmy

Dato : 13-12-02 08:00

"Carsten Thomsen" <cajuth@hotmail.com> wrote in message
> Hej Jimmy,
>
> Ville maile dig, men din mail-adresse står som:
> spoerg@efter.den
>
> Kan du ikke lige maile mig din mail-adresse! Så vender jeg tilbage!

Jeg får mailen retur :-/

/Jimmy