LVC - Victory vs. Prada (SPOILER)
Fra : Lars

Dato : 28-11-02 09:53

Jeg stod op her i nat og så en herlig og superspændende match mellem
Victory Challenge og Prada...ihvertfald spændende den første 1/3...:-/

Wow det var da godtnok en fed match i nat, men ÆRGERLIGT for Bank&Co. med
den spiler. Men fed luffe-duel på 2. ben! Jeg synes stadig det er lidt
uretfærdigt at give Victory Challenge en straf fordi de tabte spinnakeren
ned på Prada, den snittede allerhøjst - desuden så synes jeg Prada lige
inden pressede Victory Challenge for meget mod styrbord og det var jo
grunden til at Jesper Bank måtte lave det svej som var en halvvejs bomning
for så at svinge tilbage lige i luv mens de havde spændt skøderne til
spinnakeren, men jeg synes generelt det virkede som lidt kaos på Victory
Challenge, som om der ikke var helt enighed om at slække i skøderne - men
man kan jo altid være bagklog - nok det mest sindsoprivende i alle de
matcher jeg har set!

Men jeg synes det var meget imponerende at Victory Challenge kunne hale ind
på Prada på 4. ben UDEN spilerstage, de hentede dem jo rent og skær fordi
de var hurtigere og ikke fordi de kunne stjæle vind fra Prada. Meget
imponerende synes jeg!

Men jeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvis nogen ved det - de kan
reperere en spilestage der er knækket ét sted, men ikke 2 steder - hvorfor
ikke?

På den igen, Bank og Co! Jeg tror I har krammet på de Italienere næste
gang....og forhåbentlig også de næste 3 gange :)

Mvt Lars