Andet multimedie
digiteizer
Fra : John-Erik Byrskov

Dato : 27-11-02 22:45

hej
jeg er ved at undersøge hvilken digiteizer jeg skal anskaffe kan nogen her i
gruppen give et råd om hvilken af nedenstående jeg skal vælge
Trust Wireless Design & Work Tablet 400
Wacom Graphire2

John-Erik Byrskov

Fra : hcma

Dato : 27-11-02 23:38

"John-Erik Byrskov" <jbyrskov@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg er ved at undersøge hvilken digiteizer jeg skal anskaffe kan nogen her
> gruppen give et råd om hvilken af nedenstående jeg skal vælge

Jeg har selv både Sandberg Penpointer og Wacom Graphire 2 og kan anbefale
Wacom Graphire 2
m v h
HC

Fra : enrico

Dato : 28-11-02 03:20

On Wed, 27 Nov 2002 22:44:36 +0100, "John-Erik Byrskov"
<jbyrskov@email.dk> wrote:

> [...]
>jeg er ved at undersøge hvilken digiteizer jeg skal anskaffe kan nogen her i
>gruppen give et råd om hvilken af nedenstående jeg skal vælge

Jeg har en Wacom (den mindste), og den er jeg meget glad for. Slet
ingen problemer.

-enrico

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-11-02 09:02

John-Erik Byrskov skrev:

> jeg er ved at undersøge hvilken digiteizer jeg skal anskaffe kan
> nogen her i gruppen give et råd om hvilken af nedenstående jeg skal
> vælge Trust Wireless Design & Work Tablet 400
> Wacom Graphire2

Jeg har en digitizer der svarer til "Trust Wireless Design & Work Tablet
200" (en Aiptek) der nu ligger i skuffen til fordel for en Wacom Graphire 2.

Wacom'en har meget bedre drivere og pennen til Wacom er bare i top. Det der
taler for Trust'en er at den er markant større end Graphire 2, som kun er en
A6 model. Hvis jeg skulle have en større digitizer viller jeg helt sikkert
vælge en Wacom igen. Om størrelsen er så kritisk, er op til dig.

Musen bliver sikkert hurtig lagt væk på begge modeller. Det med at man skal
blive inde på pladen kommer til at være irriterende (synes jeg). Søg derfor
også stadig at have en godt mus/tracball.

--
Lars

Fra : Bjarne Haug

Dato : 28-11-02 16:44

Har selv en Wacom Intuos 2 A4, en stor men meget brugbar digitizer. Bruger
den selv til 3D grafik. Mulighed for quick-point og stor på samme tid.

mvh
Bjarne