Andet multimedie
bentjuul 3670
air brush i photoshop 7
Fra : Robert Jensen

Dato : 27-11-02 22:24

et lille begynder spørgsmål vedr photoshop 7

har arbejdet lidt tidligere i photoshop 6, og der var jeg meget glad for air
brush.

nu har jeg fået 7'eren og kan simpelthen ikke finde samme funktion.
der er en der ligner lidt, men den bliver ikke ved med at male når man
holder kanppen nede, ligesom det gjorde i 6'eren.
her lægger den bare ligesom et lag ovenpå, for hver gang jeg trykker.

er det mig der er sindsyg eller hva ???

på forhånd tak.

--

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 22:39

Robert Jensen skrev:

> [...]
> funktion. der er en der ligner lidt, men den bliver ikke ved med
> at male når man holder kanppen nede, ligesom det gjorde i 6'eren.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/photoshop/7/airbrush.png>

Madsen.

Fra : Robert Jensen

Dato : 27-11-02 23:00