Delphi valg
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 27-11-02 21:17

Hej

Jeg skal vælge imellem Architect, Enterprise, Professional, Personal.

Jeg skal bruge en Delphi version, der kan kobles op imod en MySql database,
hvad er nok til at understøtte det ?

Jeg vil helst benytte TQuery i connection, eller et bedre alternativ, hvis
der er et ?

Jeg skal også bruge en FTP komponent, så dette skal også være inkluderet ?

Det skal være en klient / server løsning, med en tynd klient !

Hvad skal jeg vælge ?

--
Hilsen AHJ

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-11-02 22:09

"Anders Holm Jensen" <dwoor@oncable.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg skal vælge imellem Architect, Enterprise, Professional, Personal.

Professional skulle være rigeligt.

Fra : Carl Pedersen

Dato : 29-11-02 17:15

Enig?
Og der finders nogle freeware komponenter til mysql
http://zeoslib.sourceforge.net/index.php som jeg har gode erfaringer med,
mens ADO komponeterne (i delphi 5) har nogle fejl mod mysql

ICS komponeneterne er fine til TCP/IP

Mvh
Carl