hvem kan unlocke en 3310 i nærheden af høj~
Fra : kjeld66

Dato : 27-11-02 19:19

hvem kan unlocke en 3310 i nærheden af høje tåstrup eller Valby og hvad
koster det evt. ??

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 27-11-02 19:38

"kjeld66" <kjeld66@worldonline.dk> wrote in message
> hvem kan unlocke en 3310 i nærheden af høje tåstrup eller Valby og hvad
> koster det evt. ??

www.unlockzonen.dk

Ligger i Valby, har faste åbningstider.

Efter min mening den sejeste unlocker i DK

Fra : Mobilservice

Dato : 28-11-02 17:41

"Jógvan Lindenskov" <SPAM@SPAM.SPAM> skrev i en meddelelse

> www.unlockzonen.dk
>
> Ligger i Valby, har faste åbningstider.
>
> Efter min mening den sejeste unlocker i DK

Sejeste....han er simpelthen unlockeren
/stephan

Fra : Jens Karstoft

Dato : 30-11-02 11:33

> Sejeste....han er simpelthen unlockeren

Takker og bukker for de rosende ord..

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 27-11-02 19:39

"kjeld66" <kjeld66@worldonline.dk> wrote in message
> hvem kan unlocke en 3310 i nærheden af høje tåstrup eller Valby og hvad
> koster det evt. ??

Btw...du skulle nok have spurgt i dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock