Addresse kartotek??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 27-11-02 18:50

jeg skal lave en side, hvor der skal være et billed eller navnet, på en
person, og så vil jeg gerne have at når du trykker, kommer der en side, op,
hvor der står addresse, og andre oplysninger..

men hvordan gør jeg det????
jeg er rimlig ny i frontpage, så det må gerne være forståligt

--
Dennis
Randers

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-11-02 20:35

Klik en gang på billedet. Tryk ctrl-k for at få link dialogen op.
Skriv linket til den side der indeholder informationen.

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 27-11-02 21:29

det vil sige at jeg skal lave en side, for hver enkel person??

--
Dennis
Randers

Fra : Dyl

Dato : 27-11-02 21:40

Yep - det er i hvert fald én mulighed - og som er lige til at gå til

/Dyl

<snip>
det vil sige at jeg skal lave en side, for hver enkel person??
</snip>

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 30-11-02 16:29

så tror jeg bare at jeg skriver den på siden, så man ikke kan skifte, det
ander bliver for meget

--
Dennis
Randers