Geforce 2 MX Vs Radeon 7000
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-11-02 18:04

hejsa jeg har begge kort.
lige nu sider Radeon 7000 i min maskine med skal jeg bytte over til Geforce
eller hvad
jeg ser film og spille den del
hvad er så best ??

hilsen thomas

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 27-11-02 18:53

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa jeg har begge kort.
> lige nu sider Radeon 7000 i min maskine med skal jeg bytte over til
> [...]

Hvorfor ikke bare prøve nu når du har begge kort?

Hygge

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-11-02 19:21

hmmm
begge kortene i ????

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 27-11-02 19:46

> hmmm
> begge kortene i ????

Det Søren Christensen mener er jo at når du har begge kort kan du:

1) Først sætte det ene kort i og se om du kan lide det
2) Sætte det andet kort i og se om du kan lide det
3) Hvis du kan lide dem begge to så vælg det du *aller*bedst kan lide

Var det svært at forstå?

Hvis du ser film ville jeg nok vælge ATI-kortet, men da jeg ikke er i den
heldige situation at have begge kort kan jeg egentlig ikke udtale mig om
det...