Hjælp ønskes!!! Ang. link der skal åbne ve~
Fra : Thunderdome

Dato : 03-03-01 22:00

Jeg håber der er et klogt hoved derude der kan hjælpe mig.

Jeg vil have lavet en knap til min hjemmeside der indeholder et link,
simpelt nok, men....

Brugeren kan kun komme videre hvis han holder Shift+Ctrl nede hvorefter han
trykker på linket.

Er det muligt at lave et form for script der ændrer kun det link og ikke de
andre links?

Hvis det lyder indviklet så tænk på filmen Nettet m. Sandra Bullock. Hvor
hun bliver bedt om at trykke på et ikon nede i højre side samtidig med at
hun holder Ctrl+Shift nede....=)

Håber at høre fra en eller anden.

Christian
Icq: 12085670