Ufrivillige bevægelser? Ukontrolleret lyde~
Fra : Uffe Richter

Dato : 27-11-02 11:57

Ufrivillige bevægelser?
Ukontrolleret lyde?

Har du selv,
eller kender du nogen
som har disse problemer?

http://www.web66.dk/tourette

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-11-02 13:34

Uffe Richter wrote:

> Ufrivillige bevægelser?
> Ukontrolleret lyde?
>
> Har du selv,
> eller kender du nogen
> som har disse problemer?
>
> http://www.****.dk/tourette

Jeg må erkende, at jeg har problemer med ufrivillige bevægelser. Hver
gang jeg ser et reklameindlæg i en upassende nyhedsgruppe, flyver min
højre hånd i luften med langefingeren strittende lodret op. Den eneste
kendte kur er at prøve at tvinge hånden ned med nogle øvelser på
tastaturet. Det hjælper især, hvis jeg taster adressen http://usenet.dk,
og fortæller den formastelige reklamesender, at han her kan læse nærmere
om, hvilke gruppe, man poster reklamer eller opslag i.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-11-02 00:34

Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg må erkende, at jeg har problemer med ufrivillige bevægelser

snip

LOL
Hans

Fra : Hjernebark

Dato : 12-12-02 20:26

> Ufrivillige bevægelser?
> Ukontrolleret lyde?
>
> Har du selv,
> eller kender du nogen
> som har disse problemer?

Ja, en kendt dansk kvindelig politiker der har noget med højre arm og så vil
hun så gerne sige noget i retning af hai hai hele tiden.

Hun er noget ved DF.

Hjerne