Legetøjsbutik i Jylland?
Fra : Gitte

Dato : 26-11-02 22:24

Hej

Er der nogen der kan anbefale en "legetøjs-butik", gerne i Østjylland?
Altså et pænt sted med en "proffesionel" betjening, og ikke en af de
sædvanlig lumre butikker hvor ekspedienten er en midaldrende ubarberet
mand med stor ølmave og netundertrøje? Og gerne hvor der er et
rimeligt pænt udvalg, også beklædning osv.
Det er nemlig lidt træls (og dyrt) at skulle tage turen til den store
by på øen, for at finde en en sådan forretning med både hæderligt
udvalg og betjening

MVH
Gitte

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-11-02 23:36

> [...]
> Det er nemlig lidt træls (og dyrt) at skulle tage turen til den store
> by på øen, for at finde en en sådan forretning med både hæderligt

Ingen anelse desværre

Et modspørgsmål dog... findes ovennævnte butikker virkelig ?

Dem i Istedgade er generelt ret langt fra din beskrivelse (af butikker i
Jylland - I know), men findes de virkelig med den ølmave og netundertrøje?

Fra : Anita

Dato : 27-11-02 10:23

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse

> Et modspørgsmål dog... findes ovennævnte butikker virkelig ?
>
> Dem i Istedgade er generelt ret langt fra din beskrivelse (af butikker i
> Jylland - I know), men findes de virkelig med den ølmave og netundertrøje?

Ja, det gør de faktisk

Mit bud til Gitte er at søge på nettet, måske finder du noget...

Venligst Anita

Fra : Peter Martyn

Dato : 27-11-02 00:59

og ikke en af de
> sædvanlig lumre butikker hvor ekspedienten er en midaldrende ubarberet
> mand med stor ølmave og netundertrøje?

hvad er der ivejen med det ?
så længe tyksakken har de ting du skal bruge kan det da
være lige meget hvordan han ser ud. Du skal vel ikke
have undervisning i hvordan du skal bruge dit "legetøj" ?

Fra : Gitte

Dato : 27-11-02 19:43

Hej

>hvad er der ivejen med det ?
>så længe tyksakken har de ting du skal bruge kan det da
>være lige meget hvordan han ser ud. Du skal vel ikke
>have undervisning i hvordan du skal bruge dit "legetøj" ?

Det skal jeg da lige sige dig. Jeg ønsker måske ikke ligefrem
undervisning - men vejledning.... Om hvad der kan være velegnet til
hvad, hvordan kvaliteten er osv. Og jeg gider faktisk ikke at stå og
tale om mine lyster og præferencer med en aldeles utiltrækkende gut,
der står med et ganske svedent grin. Kald mig bare sippet eller hvad
du vil, men sådan har jeg det altså....

MVH
Gitte

Fra : Bo

Dato : 27-11-02 17:17

snip

Prøv forretningen "paradis", den ligger i banegårdsgade tror jeg nok, i
særlig langt fra banegården.

en meget pæn butik og god betjening, den og sm shop I KBH er de to bedste
butikker vi har synes jeg

Bo

Fra : Gitte

Dato : 27-11-02 19:45

Hej

>Prøv forretningen "paradis", den ligger i banegårdsgade tror jeg nok, i
>særlig langt fra banegården.

Banegårdsgade - jamen den finder jeg da sagtens, især når den ikke
ligger så langt fra banegården. Nu er der jo trods alt ikke ret mange
af den slags(banegårde altså) i det ganske danske land....

>en meget pæn butik og god betjening, den og sm shop I KBH er de to bedste
>butikker vi har synes jeg

Jamen, jeg har hørt og læst en masse om mange forretninger i KBH - men
jeg søger altså en i JYLLAND!!!!

MVH
Gitte

Fra : Henrik B.

Dato : 27-11-02 22:08

Gitte wrote:
:: Banegårdsgade - jamen den finder jeg da sagtens, især når den ikke
:: ligger så langt fra banegården. Nu er der jo trods alt ikke ret mange
:: af den slags(banegårde altså) i det ganske danske land....

Jeg vil gætte på Århus.

M.v.h.

Fra : Per Madsen

Dato : 27-11-02 22:14

"Gitte" <gitte@beyer.mu> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger så langt fra banegården. Nu er der jo trods alt ikke ret mange
> af den slags(banegårde altså) i det ganske danske land....

Jeg tror der er tale om Banegårdsgade i Århus, der ligger i hvert fald en
Paradis butik ... og det er da i Jylland.

I Vejle findes butikken Pink Lady, hvor der også er særdeles professionel
betjening, og så vidt jeg ved er det kun kvinder som betjener kunderne, så
der kan du godt føle dig tilpas.

Fra : Thunderbird

Dato : 27-11-02 23:49

On Wed, 27 Nov 2002 22:13:57 +0100, "Per Madsen" <per_madsen(nospam)@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>betjening, og så vidt jeg ved er det kun kvinder som betjener kunderne, så

Det er kun kvinder der betjener i Pink Lady . Det har det ihvertfald kun været indtil videre. Kan
kun give dem mine varmeste anbefalinger.
Flemming Jacobsen

Fra : Gitte

Dato : 29-11-02 19:49

Hej

>Jeg tror der er tale om Banegårdsgade i Århus, der ligger i hvert fald en
>Paradis butik ... og det er da i Jylland.

Jamen, selvfølgelig er Århus da Jylland Men det var jo lidt svært
at se ud fra det oprindelige indlæg....

>I Vejle findes butikken Pink Lady, hvor der også er særdeles professionel
>betjening, og så vidt jeg ved er det kun kvinder som betjener kunderne, så
>der kan du godt føle dig tilpas.

Findes der virkelig en sådan butik i Vejle? Ja, det gør der vel, siden
du skriver det, men jeg synes ellers at lige præcis Vejle, er en af de
byer, jeg har gennesøgt uden held. Men jeg må nok have kigget de
forkerte steder...

MVH
Gitte

Fra : Thunderbird

Dato : 01-12-02 21:29

On Fri, 29 Nov 2002 18:49:06 GMT, gitte@beyer.mu (Gitte) wrote:

> [...]
>du skriver det, men jeg synes ellers at lige præcis Vejle, er en af de
>byer, jeg har gennesøgt uden held. Men jeg må nok have kigget de

Jæps ligger på hjørnet af Vestrebrogade og en anden gade som er i den modsatte side af Valdemarsgade
og Spinderigade, men dog ligger mellem de to gader
Flemming Jacobsen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-11-02 10:05

d. 27/11/02 22:13 skrev Per Madsen på per_madsennospam@vip.cybercity.dk i
artiklen as3c9s$jt2$1@news.cybercity.dk:

> Jeg tror der er tale om Banegårdsgade i Århus, der ligger i hvert fald en
> Paradis butik ... og det er da i Jylland.

Ja, som det er skrevet i et andet indlæg, må det være Banegårdsgade i Århus,
men det stod der faktisk ikke i den første henvisning.

Det skal nok tilføjes, at butikken ikke umiddelbart kan ses fra banegården i
Århus. Jeg har ikke selv besøgt den, men jeg er kommet forbi nogle gange, og
så vidt jeg husker, skal man til venstre mod Føtex, når man lige er kommet
ud fra banegården og står ved Banegårdsgade. Butikken ligger så på højre
side overfor en spillecafé.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Bo

Dato : 28-11-02 01:06

Gitte > Banegårdsgade - jamen den finder jeg da sagtens, især når den ikke
> ligger så langt fra banegården. Nu er der jo trods alt ikke ret mange
> af den slags(banegårde altså) i det ganske danske land....

Ja du må sku undskylde at man forsøger at hjælpe, en simpel søgning på
f.eks yahoo giver dig adressen med det samme, men siden du er så ubehjælpsom
så er den her til dig¨:

Århus
Banegårdsgade 9, 8000 Århus c
Tlf.: 86 12 80 33
Åben man-tors kl.11 - 17.30, fre 11 - 19, lør 11 - 14, 1. lørdag i hver
måned 11 - 16

Jamen, jeg har hørt og læst en masse om mange forretninger i KBH - men
jeg søger altså en i JYLLAND!!!!

JA HVIS DU NU LÆSER HVAD DER BLIVER SKREVET SÅ STOD DER "SYNES JEG", ALTSÅ
MIN PERSONLIGE BETRAGTNIG

Du er et virkeligt uhøfligt menneske

Bo

Fra : Gitte

Dato : 30-11-02 17:45

Hej

> [...]
>Banegårdsgade 9, 8000 Århus c
>Tlf.: 86 12 80 33
>Åben man-tors kl.11 - 17.30, fre 11 - 19, lør 11 - 14, 1. lørdag i hver

Jamen, så siger jeg skam mange tak...
Og så kan jeg da lige fortælle dig, at søgeresultater sandelig kommer
meget an på, hvad man søger på/efter. Og da det var en "fysisk" butik
(og ikke en web-shop), søgte jeg efter adresser på fx. Krak, TDC
o.lign. hvilket desværre ikke gav mig de ønskede resultater!

>Jamen, jeg har hørt og læst en masse om mange forretninger i KBH - men
> jeg søger altså en i JYLLAND!!!!
>
>JA HVIS DU NU LÆSER HVAD DER BLIVER SKREVET SÅ STOD DER "SYNES JEG", ALTSÅ
>MIN PERSONLIGE BETRAGTNIG

Jamen, hvorfor læser du så ikke også selv, hvad der bliver skrevet?
Jeg spurgte efter en butik i Jylland, og ikke efter hvilken butik du
mener er den bedste.... Du er naturligvis velkommen til at fortælle om
din mening, men så er jeg vel i min lige så gode ret til at sige, at
det altså bare ikke er svar på mit spørgsmål?

MVH
Gitte

Fra : Claus

Dato : 27-11-02 17:55

Hej Gitte

Jeg fandt lige dette:

> Er der nogen der kan anbefale en "legetøjs-butik", gerne i Østjylland?

Vi er godt nok ikke placeret i Østjylland, men derimod på det smukke Sydfyn,
men det er trods alt tættere på end "den store by"

> [...]
> mand med stor ølmave og netundertrøje? Og gerne hvor der er et
> rimeligt pænt udvalg, også beklædning osv.

Hmm, vores ekspedienter barberer sig dagligt, både hende og ham
Spøg tilside - vi bestræber os på at give både seriøs og professionel
betjening, har INGEN lumre film kørende på skærme i butikken og har et stort
og bredt udvalg som tilfredsstiller selv den kræsne kunde.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Claus Sørensen
Sexbutik Danmark
Phone +45 6354 0006
www.sexbutik.dk
ICQ 11794378

Fra : Gitte

Dato : 29-11-02 19:51

Hej

> [...]
>betjening, har INGEN lumre film kørende på skærme i butikken og har et stort
>og bredt udvalg som tilfredsstiller selv den kræsne kunde.

Lyder som den type butik jeg søger Har jeg ikke held med at finde
de par butikker, der er foreslået, og som trods alt ligger noget
nærmere, kigger jeg nok forbi en dag

MVH
Gitte

Fra : Monica Petersen

Dato : 27-11-02 16:49

Hej Gitte.

Mit forslag til dig er at du gennem nettet bestiller et katalog med
sexlegetøj, så kan du sidder derhjemme i ro og mag og vælge lige det som du
vil have.

Du kan købe et katalog med prisliste på denne side...
Http://www.hotfun.dk

Deres priser er meget fair, faktisk er mange af tingene billigere end i
forretningerne.

Hilsen Monica

Fra : Gitte

Dato : 29-11-02 21:52

Hej

>Du kan købe et katalog med prisliste på denne side...
>Http://www.hotfun.dk
>
>Deres priser er meget fair, faktisk er mange af tingene billigere end i
>forretningerne.

Desværre er denne nemme mulighed afprøvet, men desværre med begrænset
held Mht. legetøj kan det godt gå an, men når det gælder
beklædning, så nej. Der har jeg været uheldig lidt for mange gange.
Kvalitet er nu en gang svær at bedømme ud fra billeder og producentens
egen lovprisning...

MVH
Gitte

Fra : Jacs

Dato : 12-12-02 21:50

Davs og undskyld jeg blander mig her.
Men jeg vil give Gitte ret i at mange butikker er lurvede forretninger, som
trænger til en saltvandsinsprøjtning. I form af bedre personale der ikke er
bange for at tale ud om sex gummi læder indfedtning mv. Og hvilke en vare
der dur til hvad.

Det kunne da være fedt om man kunne skabe en gade som i london hvor de
ligger side by side
og må konkurere på service. (Det bliver nok ikke nemt)

Jeg er bare ikke sikker på at der er mange der vil stille sig frem
åbentlyst. Og vise sin sexualitet ved at stå i sådan en butik, da man nok er
bange for at blive stemplet som sexgal eller hvad folk nu måtte mene om
emmenet og personerne. man skal jo være lidt ekshibitionistisk. for at
udstille sig selv her.

Men en gevaldig oprydning og fjernelse af dildoer i vinduerne der hører
70erne til. Prøv istedet at vise flotte rober og læder tøj frem istedet.
pynt nogle tøjdukker. Der kan friskes op på mange måder, og hold så de
plastik tissere inde bagved, lav en dosmer seddel om hvad der er at finde i
butikken, og træk gardinerne fra sådan man kan kigge ind. Små lurvede
butikker går man forbi.

Mange har ladet stå til, og lever som om dette sex emmene stadig var tabu.

Det er vel på tide at disse forretninger gør sig en smule mere synlige og
viser en seriøs facade. Find evt. noget personale i div sex klubber. Jeg ved
sefølig ikke om det kan lade sig gøre, men der er mulig heder nok.

Jeg har besøgt mange butikker, også net butikker men det er besværlig
korspondance. Og af alle slags. Og finder nok de pæneste i København hvor
betjæningen også er seriøs. Dog ikke dem alle, for her er også snuskede
butikker.

Det er for ringe at man skal søge til storbyer ude i Europa for at se noget
pænt porno
Det lyder måske forkert.

Men Porno er jo synligt i hverdagen. hvorfor så ikke fremvise det på en
eksotisk frækt og lidt vulgært. der er modeller nok der vil stille op mod
honorar.

Nu må andre på banen og jeg fik luft. og hva fanden bilder i jer ind at give
dette indlæg dumme bemærkninger. Svar dog kvinden på hendes spørgsmål
istedet for. I krat-luskere.

Og ja. Der er også en på Nørregade lige overfor paradisgade i Århus. hedder
vist Euro-world. Gå derind og du vil blive overrasket. det blev vi.
positivt. God fornøjelse

med Venlig Hilsen Carsten Jakobsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 14-12-02 10:50

"Jacs" <studie54@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Davs og undskyld jeg blander mig her.

Det behøves du da ikke undskylde for, det er du da velkommen til!

> Det kunne da være fedt om man kunne skabe en gade som i london
hvor de
> ligger side by side og må konkurere på service. (Det bliver nok
ikke nemt)

Nu kan det jo godt være at det er mig der er uviddende, men kunne
du ikke lige fortælle hvilken gade der er tale om. Det hænder
nemlig at jeg kommer til London, og det kunne jo være at man
skulle aflægge gaden et besøg, hvis altså jeg vidste hvilken gade
det var.

Lars

Fra : Jacs

Dato : 15-12-02 12:42

hej igen

Det skader ikke at gå på opdagelse. Det lærer og oplever man mest ved.
Men start altid med en taxi rundt, snak med chauføren, om spænnende steder.
Ja.! og gå så på opdagelse. Don't forget your money.
hvis du er indstillet på oplevelser, så lad være med at prutte med pris.
Det kan man gøre 3 gang man besøger steder. Bare et godt råd.
Det gælder også Milano, Paris, samt andre storbyer.

Venligst Carsten Og god tur