Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Olympus C-5050 Zoom
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 26-11-02 22:46

Har du som jeg ventet med tålmodighed på dette digitalkamera,
så læs lige først denne noget negative tyske anmeldelse.
Jeg personligt har fået lidt halvkolde fødder derefter.

http://www.penum.de/index3.htm?http://www.penum.de/news3/wmview.php?ArtCat=2

Mvh
Bjarne

Fra : A.I.

Dato : 26-11-02 23:45

> Har du som jeg ventet med tålmodighed på dette digitalkamera,

Nej !!!

> så læs lige først denne noget negative tyske anmeldelse.

Jeg kan ikke tysk, men måske der findes en tysk nyhedsgruppe hvor du kan få
denne lidenskab ud, og mener du at der er nogen her i gruppen der ikke kan
leve uden denne anmeldelse, hvad så med at oversætten ???

> Jeg personligt har fået lidt halvkolde fødder derefter.

Nå !!!

Fra : John

Dato : 27-11-02 16:26

"A.I." <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke tysk, men måske der findes en tysk nyhedsgruppe hvor du kan

> denne lidenskab ud, og mener du at der er nogen her i gruppen der ikke kan
> leve uden denne anmeldelse, hvad så med at oversætten ???

Hvad er der i vejen med dig????? Tag lige og find afløb et andet sted!
--
MVH
John K Hansen

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 27-11-02 20:21

"John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3de4e41f$1$217$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
leve uden denne anmeldelse, hvad så med at oversætten ???
Hvad er der i vejen med dig????? Tag lige og find afløb et andet sted!
Intet ville jeg hellere, end at kunne henvise til en dansk anmeldelse
hvilket jeg har forsøgt, men uden held. Desværre er debatdeltagerne i NG
ofte "tvunget" til fremmedsprogede henvisninger, - for det mest på engelsk-
hvilket er utilfredsstillende.
Det primære mål med mit indlæg var, at informere dem der have
bestilt digitalkameraet, så de ikke kom i en fortrydelsessituation.

Godt ord igen
Venligst
Bjarne

Fra : buttons

Dato : 28-11-02 00:04

"A.I." <no@mail.com> wrote in message
> Jeg kan ikke tysk, men måske der findes en tysk nyhedsgruppe hvor du kan

> denne lidenskab ud, og mener du at der er nogen her i gruppen der ikke kan
> leve uden denne anmeldelse, hvad så med at oversætten ???

Sig mig - har du ikke gået i skole - der er da tyskundervisning i mindst 5-7
år?

Eller er du sjællænder?

MfG

Lars