Priser på fastnet-telefoni stiger
Fra : F.C

Dato : 26-11-02 22:17

Priser på fastnet-telefoni stiger

TDC hæver priserne for fastnet efter tilladelse fra de danske myndigheder,
mens prisen på andre ydelser nedsættes.

Telia varsler prisstigninger på fastnet fra starten af 2003, oplyser
Computerworld.

Telia er det eneste selskab foruden TDC, der har meldt ud, at selskabet også
hæver sine fastnetpriser.

Telia hæver prisen for et fastnet-abonnement fra 297 til 327 kr. pr.
kvartal, mens TDC hæver prisen fra 351 til 357 kr. pr. kvartal.

Fra : BorreBoy

Dato : 27-11-02 11:29

"F.C" <f.chr@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Telia hæver prisen for et fastnet-abonnement fra 297 til 327 kr. pr.
> kvartal, mens TDC hæver prisen fra 351 til 357 kr. pr. kvartal.

Det er da også utrolig, at nogen gider blive ved med at have TDC som
udbyder. Alle andre selskaber er jo billigere... Det er jo ikke engang
besværligt at skifte.

/Thomas.

Fra : Jens B

Dato : 13-12-02 22:59

> Det er da også utrolig, at nogen gider blive ved med at have TDC som
> udbyder. Alle andre selskaber er jo billigere... Det er jo ikke engang
> besværligt at skifte.

Nå, det gælder vist ikke alle................... TDC prøver stadig efter 6
uger at forhindre mig. De har mange undskyldninger.

mvh

Jens B.