Yamaha Fs1 4 gear(Bøsninger i motor)
Fra : slet L3KXV

Dato : 26-11-02 22:41

Jeg skriver ang bøsningerne i motoren, dem der sidder ved de to gear
aksler, hoved aksel og transmission aksel, er der nogen der ved om man
kan købe nye et sted?, har kigget hos t.hansen men der er der ingen
held.
Problemet er at der er meget slør i begge aksler når jeg har samlet
motoren, jeg har sat nye lejer i(IKKE T.Hansen lejer, men det kan
tydlig ses på den gamle transmission aksel et der er et stort slitage
på den hvor der sidder den hersens bøsning, håber der er en der ved
mere om det en jeg.. :-/

ICQ 68838517

Hilsen René

Fra : wulle

Dato : 28-11-02 15:05

Test

wulle

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-11-02 15:29

On Thu, 28 Nov 2002 15:05:07 +0100, wulle wrote:

> Test
>
> wulle

Det går vist ikke så godt for dig.

/Martin

Fra : wulle

Dato : 28-11-02 15:46

Hva faen rager det dig hvordan det går for mig din snotnæse ? Jeg er ude på
at hjælpe en mand så bland dig for helvede udenom

Henrik

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-11-02 16:14

On Thu, 28 Nov 2002 15:45:36 +0100, wulle wrote:

> Hva faen rager det dig hvordan det går for mig din snotnæse ? Jeg er
> ude på at hjælpe en mand så bland dig for helvede udenom

Hold da op hvor er du moden!

Hallo fætter Finn!! Du hjælper da ikke manden ved at lave tests hele
tiden og så igen... du går det jo konstant i denne gruppe..

PS: Det er dig der er i undertal herinde. Vi er visse personer som er
godt træt af dem som skider højt og flot på netikette...

Så find du hellere kammertonen igen, eller find en anden gruppe at
fornøje dig med.

/Martin

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-11-02 16:16

On Thu, 28 Nov 2002 15:45:36 +0100, wulle wrote:

> Hva faen rager det dig hvordan det går for mig din snotnæse ? Jeg er
> ude på at hjælpe en mand så bland dig for helvede udenom

PS: En klage er afsendt til din ISP's abuseafdeling, så hvis du en af
dagene står uden forbindelse..så ved du hvorfor.

Man sover man man har redt.

/Martin

Fra : Holger Danske

Dato : 28-11-02 16:16

wulle wrote:
> Hva faen rager det dig hvordan det går for mig din snotnæse ? Jeg er
> ude på at hjælpe en mand så bland dig for helvede udenom
>
> Henrik

Hej Henrik..
Jeg prøvede at maile dig straks jeg så du havde bøsninger, men mail adressen
passer ikke, jeg kunne nemlig godt bruge til 2 motorer som jeg er ved at
renovere !!

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : wulle

Dato : 28-11-02 15:08

Hej Rene

Hvor mange skal du bruge ?

Henrik

wulle@post6.tele.dk

Fra : rene

Dato : 28-11-02 15:43

> Hej Rene
>
> Hvor mange skal du bruge ?
>
> Henrik
>
> wulle@post6.tele.dk
>
> Hej Henrik

Jeg skal bruge en i hver side

Hilsen René

Fra : wulle

Dato : 28-11-02 15:53

Hej Rene

Hvis du mailer din adresse til mig sender jeg dig en håndfuld.
De er i øvrigt helt nye og koster ikke noget.

Henrik

Fra : rene

Dato : 28-11-02 15:59

Fra : rene