combifilm
Fra : batman

Dato : 26-11-02 21:41

ville bare lige høre der var nogen der kendte til "www.combifilm.dk - lej
alle de dvd-film, du vil for 250 kr. om måneden" lyder som et udemærket
tilbud....nogen der har nogen erfaringer?

--

batman

Fra : Jan Richardy

Dato : 26-11-02 22:32

"batman" <lmj@lmjonline.dk> wrote in message
> ville bare lige høre der var nogen der kendte til "www.combifilm.dk - lej
> alle de dvd-film, du vil for 250 kr. om måneden" lyder som et udemærket
> tilbud....nogen der har nogen erfaringer?

Ingen personlige erfaringer, men ... Virker umiddelbart som et OK koncept,
bortset fra ventetiden. En gut i deres forum har ventet 6 uger på Ice Age.
Det holder ikke.

Hvis man skal vente flere uger for en film man har lyst til at se, er
Blockbuster måske mere tillokkende. Hvis de kunne garantere at alle film kom
indenfor 3-4 dage, ville jeg sikkert hoppe med på vognen. Men hvis man kun
kan få en 4-5 film om måneden igennem systemet pga. ventetider er det vel
for dyrt ...

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 27-11-02 09:16

> [...]
> kan få en 4-5 film om måneden igennem systemet pga. ventetider er det vel
Man opretter en ønskeseddel. Hvis de ikke kan sende de første 3 film på din
ønskeseddel bliver det nogle af de næste. Hvis man er hurtig med at få set
filmene kan man godt nå at se ~20 film på en måned.

Jeg er medlem og synes at det fungerer ok. Der er ting der kunne være bedre.
Deres hjemmeside har visse mangler i udvælgelse af film og prioritering af
disse. Der har været et par gange med længere ventetider på film end man
kunne forvente, men alt i alt er jeg tilfreds.

mvh
Rasmus

Fra : Mikkel Winther

Dato : 27-11-02 10:55

Rasmus Jakobsen was quoted out of context:
> Man opretter en ønskeseddel. Hvis de ikke kan sende de første 3 film
> på din ønskeseddel bliver det nogle af de næste. Hvis man er hurtig
> med at få set filmene kan man godt nå at se ~20 film på en måned.

Jeg var inde og kigge dengang det var nyt, og da virkede det som om deres
udvalg ikke var voldsomt stort. Mener du virkelig at en person som
interesserer sig nok for film til at se 20 film om måneden kan finde 20
film, personen ikke har set, hver måned hos combifilm?

Jeg meldte mig ikke ind fordi udvalget lignede Blockbusters til forveksling.

m.
--
"In the East, the Far East, when a person is sentenced to death, they're
sent to a place where they can't escape, never knowing when an executioner

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 27-11-02 14:26

> [...]
> interesserer sig nok for film til at se 20 film om måneden kan finde 20
> film, personen ikke har set, hver måned hos combifilm?
Se det er selvfølgelig et godt spørgsmål. Indtil videre har vi set ca. 20
film på en måned og der er stadig knap 20 film på ønskesedlen. Det jeg bl.a.
ser som fordelen er muligheden for at se film jeg normalt ikke ville leje
hos blockbuster. Det koster ikke ekstra i form at kolde kontanter, men
nærmere en "mistet" film.
Man kan måske overveje ikke at være medlem i et par måneder og så vende
tilbage når der er tilpas mange nye film. Jeg ved dog ikke om det kan lade
sig gøre.

> Jeg meldte mig ikke ind fordi udvalget lignede Blockbusters til
forveksling.
Jeg tror nu umiddelbart at blockbusters udvalg er større. Det ser i hvert
fald større ud.

mvh
Rasmus Jakobsen

Fra : Mikkel Winther

Dato : 27-11-02 16:29

> [...]
> Man kan måske overveje ikke at være medlem i et par måneder og så
> vende tilbage når der er tilpas mange nye film. Jeg ved dog ikke om

God idé, det kunne være jeg også skulle gøre det.

> forveksling.
> Jeg tror nu umiddelbart at blockbusters udvalg er større. Det ser i
> hvert fald større ud.

Det kommer selvfølgelig an på om man bor tæt på en stor Blockbuster eller en
lille.. Men hvad jeg mente var, at det var de samme slags (mainstream) film
de har.

m.
--
- DOWNLOAD GRATIS ELECTRONISK MUSIK! -