Software update i 6310i
Fra : Mark

Dato : 26-11-02 21:10

Hej,

Mister man sine sms-beskeder/skabeloner/telefon nr. ved opdatering af
softwaren i en Nokia 6310i

--
Mark

Fra : Dan Molberg

Dato : 26-11-02 21:25

"Mark" <mp-news@t5r.dk> wrote in message news:3DE3D52A.28EAC6A7@t5r.dk...
> Hej,
>
> Mister man sine sms-beskeder/skabeloner/telefon nr. ved opdatering af
> softwaren i en Nokia 6310i
Ja, med mindre du beder om at få det gæmt først, dog vil ringetoner, Java
programmer og loger gå tabt!

Fra : Mark

Dato : 26-11-02 23:45

Hej,

Kan man ikke tage backup af det selv med et alm. data kabel ?

Fra : Dan Molberg

Dato : 27-11-02 09:52

"Mark" <mp-news@t5r.dk> wrote in message news:3DE3F972.10F91205@t5r.dk...
Java
> Kan man ikke tage backup af det selv med et alm. data kabel ?
Ikke dem jeg har nævnt, jeg ved dog at de kan på værkstedet (dog siger de
man må påregne 10% fejl).

PS skrive venligst under det du kommentere, tak.

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 28-11-02 10:43

brug oxygen phone manegerII den laver backup af alt

Fra : Dan Molberg

Dato : 28-11-02 11:27

"Morten Skov Nielsen" <mrc@sport.tdcadsl.dk> wrote in message
> brug oxygen phone manegerII den laver backup af alt
Af ringetoner, java programmer osv? Og hvis du siger ja vis mig hvor det
står, tak.