Billigste telefon med Outlook-sync.
Fra : Otto J.

Dato : 26-11-02 21:10

Tja, simpelt spørgsmål, hvor billigt kan jeg få en telefon med kalender der
kan synkroniseres med Outlook, hvis vi medregner evt. udgifter til PC suite
osv.?

Nu er jeg slet ikke begyndt at bruge Outlook endnu, hvor meget kan jeg
forvente at få med over? Er det kun kalenderen, eller gælder det også
opgavelisten og kontaktpersoner?

Mvh. Otto

Fra : Dan Molberg

Dato : 26-11-02 21:24

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nu er jeg slet ikke begyndt at bruge Outlook endnu, hvor meget kan jeg
> forvente at få med over? Er det kun kalenderen, eller gælder det også
Har købt en 6310i for 2300,- uden andet for ca 1½ måned siden. Det var da et
bud:)

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 26-11-02 22:28

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
>
> Nu er jeg slet ikke begyndt at bruge Outlook endnu, hvor meget kan jeg
> forvente at få med over? Er det kun kalenderen, eller gælder det også

Ericsson T65 har en meget god kalender, og den støtter synk med Outlook. Det
følger ikke programvare med telefonen, men den lastes ned fra Sonyericssons
hjemmeside.

T65 har vært i handelen i godt over et år, så den kan etter hvert fås for en
rimelig penge.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Per F Andersen

Dato : 27-11-02 00:34

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tja, simpelt spørgsmål, hvor billigt kan jeg få en telefon med kalender
der
> kan synkroniseres med Outlook, hvis vi medregner evt. udgifter til PC
suite

Jeg har selv købt en Ericsson T66, som var ret billig hos wanna-save.com.
Dette tilbud er nu udløbet! Men du kan måske finde den brugt hist og her!
Pris ca. 800 kr.

Du kan også få fra restlageret af Ericsson R380S, som har et langt større
display hos wanna-save.com. Den er mere end eet år gammel, så den er lidt
større og så kan den vist kun synke med Outlook2000. Pris 500 + abb.

Fra : per

Dato : 27-11-02 11:06

Jeg har en ericsson r520m fra Telekæden 800 med sonofonabb (de er ikke
simlåst.). 1200 uden.

Den synkroniserer med outlook og programmer er med (kræver dog pc med
infrarød eller kabel)

Kalenderen er ret fed, selvom telefonen er lidt stor (så kan jeg bedre ramme
tasterne

mvh Per-Nille

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 28-11-02 12:41

hifiotto@hotmail.com writes:
> [...]
>der
>kan synkroniseres med Outlook, hvis vi medregner evt. udgifter til PC

Jeg har en Ericsson T39m, som jeg har synkroniseret med Outlook 2000 og
senere XP via infrarød. Det fungerer glimrende - og der følger
IntelliSync-software med på en CD-ROM.

>Nu er jeg slet ikke begyndt at bruge Outlook endnu, hvor meget kan jeg
>forvente at få med over? Er det kun kalenderen, eller gælder det også
>opgavelisten og kontaktpersoner?

Kalender, opgaveliste og kontaktpersoner. Dog mener jeg ikke, at telefonen
kan være en erstatning for en PDA ift. kalender-delen, men som et
supplement, så man hurtigt kan få overblik over aftaler. Samtidig er det
utroligt rart altid at have opdateret sine kontakter - både på telefonen
og i Outlook. Kontaktpersonerne sync'es dog kun med tlf. numre og e-mail -
ikke adresser, fødselsdage osv.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Fra : Otto J.

Dato : 28-11-02 22:39

> Nu er jeg slet ikke begyndt at bruge Outlook endnu, hvor meget kan jeg
> forvente at få med over? Er det kun kalenderen, eller gælder det også
> opgavelisten og kontaktpersoner?

Tak for forslagene, jeg har undersøgt de forskellige muligheder, men jeg
tror det ender med en PDA - og et nyt batteri til min 3310

Mvh. Otto