Afslut en Application
Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 26-11-02 20:38

Jeg har en applikation kørende som jeg gerne vil have afsluttet/stoppet en
gang i timen, og så startet igen... Jeg kan sagtens starte den men jeg er
ikke istand til at stoppe den.. Er der en som kan hjælpe...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-02 21:16

Som svar på skriblerier forfattet af Michael K. Therkildsen

Læg en timer plus lidt eventstyring ind

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 26-11-02 21:50

Men hvilken code skal der til for at stoppe en application!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-02 22:00

Som svar på skriblerier forfattet af Michael K. Therkildsen

> "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote in message

> Men hvilken code skal der til for at stoppe en application!

Ikke forstået?
Jeg går ud fra at det drejer sig om en VB applikation som du har sourcekoden
til?
Eller er det en "fremmed" app du vil slå ihjel?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 26-11-02 22:34

Det er en fremmet application som jeg gerne vil have slået ihjel.. Jeg har
startet denvia. en shell, men jeg er ikke istand til at lukke programmet
igen... Jeg bruger VB6....

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-02 22:40

> [...]

> Det er en fremmet application som jeg gerne vil have slået ihjel..
> Jeg har startet denvia. en shell, men jeg er ikke istand til at lukke

Nåh, ok
Du skal have gang i noget API kald

CreateProcessA
TerminateProcess
CloseHandle

Der er noget source her
http://tinyurl.com/316o

Du kan også søge på Google med ["visual basic" stop program]

mvh/Peter Lykkegaard