HVOR FINDER JEG EJEREN
Fra : Carsten Wede

Dato : 25-11-02 20:54

HEJ

JEG HAR FUNDET NOGLE MARKER OG NOGET SKOV I NÆRHEDEN AF DER HVOR JEG BOR MEN
HVORDAN FINDER JEG EJEREN AF JORDEN.
ER DER NOGLE SOM VED HVOR MAN KAN SØGE DE OPLYSNINGER.

MED VENLIG HILSEN

CARSTEN

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 26-11-02 21:58

Nu har jeg fået mine høreværn på, så nu kan jeg give dig dette råd. Slå lige
Caps Lock fra hvis du ikke vil RÅBE .
Læg vejen forbi tinglysningskontoret der kan du søge de oplysninger du
ønsker.
Bjarne.

Fra : Torben F@rum

Dato : 26-11-02 22:24

"Bjarne Aakerman" <aakerman@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lige
> Caps Lock fra hvis du ikke vil RÅBE .
> Læg vejen forbi tinglysningskontoret der kan du søge de oplysninger du

Eller det respektive amts hjemmeside.

Torben Farum

Fra : Jens Ove Jespersen

Dato : 27-11-02 10:44

Hej,

Det har jeg engang forsøgt uden held. Kan du give et eksempel fra et amts
hjemmeside, hvordan du gjorde Torben?

Mvh
Jens

Fra : Torben F@rum

Dato : 27-11-02 22:01

"Jens Ove Jespersen" <JensOgDorte@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Det har jeg engang forsøgt uden held. Kan du give et eksempel fra et amts
> [...]
start på http://www.nja.dk/Forside.htm
eller direkte
http://www.nja.dk/Serviceomraader/FysiskPlanlaegning/LandkortMatrikekortlOgL
uftfoto/LandkortMatrikelkortOgLuftfoto.htm
Vælg så :Områder med mulighed for tilskud:
søg på kommune, vej, nummer, i mit tilfælde, sæby, Røllenvej 28 du får så et
kort hvor der er signaturer afhængig af hvilket kortgrundlag du har valgt
f.eks. SFLområder, ejendommen vil så være markeret med rødt.
Vær opmærksom på om der har været ændringer i området, som for mit
vedkommende en motorvej igennem ejendommen, dette gør at kortet ikke stemmer
100 %

Du skal så efterfølgende finde ejeren/beboeren på
http://217.28.160.161/yp/Dgs/Front eller tilsvarende.

Med venlig hilsen
Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : steen

Dato : 24-12-02 13:12

Torben F@rum wrote:

> [...]

>http://www.nja.dk/Serviceomraader/FysiskPlanlaegning/LandkortMatrikekortlOgL
>uftfoto/LandkortMatrikelkortOgLuftfoto.htm

Hej

Jeg kan anbefale http://makeashorterlink.com/
når man henviser til et "langt" link som tekstombrydes og dermed ikke virker
efter hensigten.

Mvh.

Steen

Fra : Torben F@rum

Dato : 24-12-02 18:12

> [...]
>
> Jeg kan anbefale http://makeashorterlink.com/
> når man henviser til et "langt" link som tekstombrydes og dermed ikke

Hvorfor dog det ? det er da hurtigere at markere teksten, kopiere og sætte
det ind i browseren.
Desuden kan folk så også se hvad de klikker på.

Torben Farum

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 27-11-02 08:56

En anden udemærket, og gammeldags metode er at aflægge de nærmeste gårde et
besøg.

Vi bønder plejer at vide hvem der ejer jorden i nærheden af vores.
(det ku' jo også være at du stødte ind i ejeren)

mvh Jan Selchau-hansen