Manual til telefonsvarer/info om samme
Fra : Onkel Ond

Dato : 26-11-02 17:29

Hej NG

Håber dette er stedet jeg kan få hjælp, da jeg ikke har nogen
pejling på hvor jeg ellers skal henvende mig.
Jeg sidder med en telefonsvarer af mærket United, og mangler
en manual af en slags. Jeg tror det er et dansk produkt, og i
bunden står følgende:

UNITED UOM8735
Digital telefonsvarer
Godkendt af Telestyrelsen

DK98022603
Serienummer: 80905170

Jeg har prøvet på Google, men det giver en masse Man. United
links, og jeg hader fodbold...
Hjælp, for jeg kan ikke få den til at du, hverken indspille eller
afspille og jeg har fået den brugt af en kollega der ikke havde brug
for den mere, men altså desværre havde kylet manualen ud...

Venligste hilsner
/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 26-11-02 18:43

On Tue, 26 Nov 2002 17:29:14 +0100, "Onkel Ond"
<jafj@hotmail.PUNKTUM.com> wrote:

>Hjælp, for jeg kan ikke få den til at du, hverken indspille eller
>afspille og jeg har fået den brugt af en kollega der ikke havde brug
>for den mere, men altså desværre havde kylet manualen ud...

Kære Onkel Ond.

Jeg forstår udemærket godt, at din kollega har skilt sig af med denne
digitale tlf.svr., for den har en ualmindelig dårlig lyd- og
talekvalitet. Lyden er snøvlende, metallisk og robotagtig.

Men uanset om tlf.svar. er god el. dårlig, så kan jeg godt hjælpe dig
med en brugervejledning, hvis du fortsat er interesseret?

Med venlig hilsen

Bent Andersen

Fra : Onkel Ond

Dato : 26-11-02 20:45

> Jeg forstår udemærket godt, at din kollega har skilt sig af med denne
> digitale tlf.svr., for den har en ualmindelig dårlig lyd- og
> talekvalitet. Lyden er snøvlende, metallisk og robotagtig.

Yeah well... en gratis telefonsvarer er bedre end ingen telefonsvarer, som
man siger, og han skippede sit fastnet abonnement, så jeg ku' lige så
godt overtage skidtet. Jeg er godt klar over at det ikke er verdens bedste,
men som sagt, i mangel af bedre...

> Men uanset om tlf.svar. er god el. dårlig, så kan jeg godt hjælpe dig
> med en brugervejledning, hvis du fortsat er interesseret?

Jamen det er jeg skam da så. Hvad havde du tænkt dig? At sende mig en
pdf-fil eller poste den med fodpost?

/Onkel Ond

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 26-11-02 21:57

On Tue, 26 Nov 2002 20:44:32 +0100, "Onkel Ond"
<jafj@hotmail.PUNKTUM.com> wrote:

>Jamen det er jeg skam da så. Hvad havde du tænkt dig? At sende mig en
>pdf-fil eller poste den med fodpost?
>
>/Onkel Ond

Hej igen, Onkel Ond.

Jeg scanner lige brugervejledningen til en pdf-fil, og sender den til
din email adresse, når jeg har den klar.

Fortsat god aften

Med venlig hilsen

Bent Andersen

Fra : Onkel Ond

Dato : 27-11-02 09:15

> Jeg scanner lige brugervejledningen til en pdf-fil, og sender den til
> din email adresse, når jeg har den klar.

Hej Bent
Det lyder jo super.
Gider du lige lægge en besked her i gruppen når du har gjort det?
Ellers ryger du i junk-filteret på min hotmail, og så risikerer jeg at
få slettet din mail før jeg får læst den...
Sender du med samme afsender som her i gruppen?

/Onkel Ond

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 27-11-02 14:05

On Wed, 27 Nov 2002 09:15:17 +0100, "Onkel Ond"
> [...]

>få slettet din mail før jeg får læst den...
>Sender du med samme afsender som her i gruppen?

Brugermanualen blev sendt til dig i går aftes kl. 22:33 til email
adressen i din header minus bokstaverne PUNKTUM.
Er den ankommet ?

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen

Fra : Onkel Ond

Dato : 27-11-02 15:27

> Brugermanualen blev sendt til dig i går aftes kl. 22:33 til email
> adressen i din header minus bokstaverne PUNKTUM.
> Er den ankommet ?

Næ, det er den ikke. Kan hænde at det skyldes pladsproblemer?
Prøv at sende den til jafj_usenet@hotmailpunktum.com -den er
nyoprettet og der skulle derfor være masser af plads.
(husk lige at fjerne "punktum"...)

På forhånd tak for hjælpen

/Onkel Ond

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 27-11-02 18:55

On Wed, 27 Nov 2002 15:27:24 +0100, "Onkel Ond"
<jafj@hotmail.PUNKTUM.com> wrote:

>Prøv at sende den til jafj_usenet@hotmailpunktum.com -den er
>nyoprettet og der skulle derfor være masser af plads.
>(husk lige at fjerne "punktum"...)

Hej igen Onkel Ond.

Brugermanualen er gensendt til dig her til aften kl. 18:40.

Mvh.

Bent

Fra : Onkel Ond

Dato : 28-11-02 01:54

Hej Bent,

Jeg fatter ikke en krone, jeg har intet modtaget,
på nogen af adresserne.
Hvor meget fylder filen?
Hvad er dit afsender navn?
Hvilken e-mail sender du fra?

Og et side-spørgsmål:
er det kun mig der har knas med adgangen til
sunsite.auc.dk ???

Onkel Ond

Fra : Onkel Ond

Dato : 28-11-02 10:10

> Og et side-spørgsmål:
> er det kun mig der har knas med adgangen til
> sunsite.auc.dk ???

Det lader til at have været noget midlertidigt, da jeg
nu har fuld adgang igen.
Jeg har dog stadig intet modtaget.

/Onkel Ond

Fra : Bent Andersen

Dato : 28-11-02 10:48

On Thu, 28 Nov 2002 10:09:53 +0100, "Onkel Ond"
<jafj@hotmail.PUNKTUM.com> wrote:

>Jeg har dog stadig intet modtaget.
>
>/Onkel Ond

Hej Onkel Ond.

Du kan hente den i dk.binaer.

Håber det lykkes bedre for dig der

Med venlig hilsen

Bent

Fra : Onkel Ond

Dato : 28-11-02 18:07

Hej Bent!

Nu fatter jeg først for alvor ikke en brie.
For det første har Sunsite tilsyneladende ikke dk.binaer med,
hvilket jeg finder lidt sært, men ok. Orange har den, men seneste
post jeg kan se, er fra i går morges, omkring ved 8-tiden og handler
om et Wegner bord.

Hva' fa'en sker der??? Det kan da ikke være rigtigt, at det ikke er
muligt at sende en pdf-fil nogen steder hen???

Jeg har også prøvet med X-news, men det kan heller ikke finde noget.
Jeg fatter minus...
Hvad gør vi?

/Onkel Ond

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-11-02 01:49

Onkel Ond skrev:

>Nu fatter jeg først for alvor ikke en brie.
>For det første har Sunsite tilsyneladende ikke dk.binaer med,
>hvilket jeg finder lidt sært, men ok.

Sunsite har slet ingen binære grupper.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Også unlock af Ericsson R600, T200, T300 m.fl. - tag et kig forbi

Fra : N/A

Dato : 28-11-02 18:58

Fra : Bent Andersen

Dato : 28-11-02 18:58

On Thu, 28 Nov 2002 10:45:59 +0100, Bent Andersen <none@none.dk>
wrote:

Hej Onkel Ond.

Så prøver vi her i stedet for:
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/united-uom8735.pdf (2,5 MB)

Bedre held og lykke til dig denne gang

Med venlig hilsen

Bent

Fra : Onkel Ond

Dato : 28-11-02 23:06

> Så prøver vi her i stedet for:
> http://home.worldonline.dk/bba/cordless/united-uom8735.pdf (2,5 MB)

And there was MUCH rejoicing!

Tak for hjælpen, nu virker det.
Og jeg kan se af størrelsen, at det jo er derfor min Hotmail har nægtet
at æde den. Hotmail tager jo ikke filer over 2 MB, så det må jo være
derfor. Anyways, TAK!!!

/Onkel Ond

Fra : Onkel Ond

Dato : 28-11-02 23:26

Erhm...

Kan du mon også skaffe de tekniske specifikationer?
Der står at den skal bruge 10V, og jeg har hhv.
en 9V - 450mA
en 9V - 1000mA
en 10V - 700mA

Den første var den jeg fik med, men derfor ikke nødvendigvis
den rigtige.
Uanset hvilken en af dem jeg bruger, står der bar 88 i displayet,
og tænd/sluk indikatoren er slukket.
Jeg kan ikke få noget liv i den overhovedet, håbede på at der stod
noget i manualen, men der blev jeg skuffet.

Æv da osse!

/Onkel Ond

Fra : Bent Andersen

Dato : 29-11-02 00:36

Hej igen, Onkel Ond.

Det var godt du fik manualen i hus

>Kan du mon også skaffe de tekniske specifikationer?
>Der står at den skal bruge 10V, og jeg har hhv.
>en 9V - 450mA
>en 9V - 1000mA
>en 10V - 700mA

Jeg har følgende data på AC-adaptoren:

Model NO: LS-1513-ADT
PRI: 230 V ~ 50Hz 26mA
SEC: 10 V ~ 300mA
Made in China

> Og lige en sidste ting...
> har du evt. et link til producentens website?

Den daværende importør var John Peschardt ApS i Brabrand. Men jeg tror
ikke de nogensinde fik deres hjemmeside på benene på www.peschardt.dk,
inden de vistnok blev overtaget af Dangaard Telecom
(http://www.dangaard.dk/start.aspx) i Padborg. Du kan evt. prøve at
kontakte dem, og høre om de kender noget til telefonsvaren:

Dangaard Telecom Denmark
Industrivej 1
DK-6330 Padborg
Tel: +45 73 30 30 80
Fax: +45 73 30 30 93

Pøj-pøj til dig

www.cordless.dht.dk - www.cordless-testing.dht.dk
http://cordlessphones.dk3.com - http://cordlesstesting.dk3.com

Fra : Onkel Ond

Dato : 28-11-02 23:39

Og lige en sidste ting...

har du evt. et link til producentens website?
De må jo have de fulde specifikationer på den...
Jeg HAR forsøgt mig på google, men uden held!

/Onkel Ond