Vinter Hygge med Video, Men hvor købes de ~
Fra : Ukendt

Dato : 26-11-02 17:31

Hej I gruppen,

Jeg søger nogle af de videoer som nogle sindsyge engelske test piloter har
lavet, de kører som svin !!!!
Kan de købes i dk ? hvis ikke hvor så ?
El. hvad med den film der hedder Judgtmentday.... ? har set teaseren, men
hvad med The full movie ?

Smid gerne nogle links, så jeg kan få min vinter til at gå lidt hurtiger

Takker

--=Stone=--

Fra : SLP/JM

Dato : 26-11-02 19:38

"--=Stone=-- " Mean Mother "" <--=Stone=-- "Mean Mother"> skrev i en
meddelelse news:3de3a1d3$0$81771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Smid gerne nogle links, så jeg kan få min vinter til at gå lidt hurtiger

http://www.dukevideo.com/misc/bikehome.htm
http://motovideo.safeshopper.com/117/551.htm?862
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/browse/-/284016/ref=br_bx_1_c_2_2/202
-8325250-4863008

--
Susanne

Fra : ZX-10

Dato : 26-11-02 20:47

Hvis du har lyst kan du suge dem fra mig. Har alle de fed bike films i full
versions...:o
Kenneth ZX-10

Fra : Janner

Dato : 26-11-02 21:28

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du har lyst kan du suge dem fra mig. Har alle de fed bike films i
full
> versions...:o
> Kenneth ZX-10

Det ville være feeeeeeeeedt kunne man se på den FTP *S*

/Onke Jan

CBR929

Fra : ZX-10

Dato : 26-11-02 22:20

Der bliver arb..med en ftp.Link følger senere....

Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-11-02 22:59

> Der bliver arb..med en ftp.Link følger senere....

Jeg er satme klar. Jeg har en 1 megabit så jeg kan suge hurtigt :)

Mvh Thomas

Fra : Stig Thomsen

Dato : 27-11-02 05:57

Samme her , jeg har 2 megabit og ca. 2 GB liggende til upload

M.v.h.

ST