SMS indkalds central
Fra : Morten Trab

Dato : 26-11-02 17:07

Nogen der kender en SMS central man kan ringe ind til fra et almindeligt
modem, hvor man emulerer UCP eller TAP protokollen...Altså en ligesom TDC's
tidligere 43635250, som ikke virker mere...

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Fjern REMOVE i min E-Mail adresse hvis du vil sende en mail til mig :)

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-11-02 21:49

21.45 sendt logo med "smart sms" over tlf nr.43635250 ????????