VB.NET
Fra : Thomas Christiansen

Dato : 03-03-01 19:22

Nu har jeg fået VB.NET, men jeg kan ikke få lortet til at virke, jeg skal
vist downloade noget, jeg har Win2000 dk. Nogen der kan fortælle hvordan de
fik det til at virke?

Thomas

Fra : Kim Petersen

Dato : 03-03-01 23:26

Yep, satte disken "Windows Component Update" i, den bad om "Disc 1", så
satte jeg den i, installationsprogrammet på disk 1 bad om at jeg
installerede nogle opdateringer til windows, så jeg satte Windows Component
Update disken i igen, og så kørte installationen.

Jeg kører selv en RC version af Windows 2000 Server.
Mvh.

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 04-03-01 00:10

Hej Thomas

> [...]
> vist downloade noget, jeg har Win2000 dk. Nogen der kan fortælle hvordan

Det er rigtigt at du skal downloade en fil. Filen indeholder nogle
opdateringer af nogle Frontpage server udvidelser til den danske version af
Windows (CD'en indeholder kun den engelske version af updaten). Jeg
downloadede filen (jeg har den liggende på en CD et eller andet sted) fra
Windows Update som anvist og installerede den. Herefter foregik
installationen problemfrit.

Hilsen/Best regards
Kim Pedersen, vbCode Magician Host
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889

Fra : Thomas Christiansen

Dato : 05-03-01 18:31

Nå men jeg har kun 56K!

"Kim Pedersen [vbCode Magician]" <codemagician@nospam.get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:gReo6.20938$dD.765362@twister.sunsite.dk...

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 05-03-01 20:33

Hej Thomas

> Nå men jeg har kun 56K!

Det har jeg såmend også.. Filen fylder ikke mere end ca. to MB. Så det tager
ikke alverdens tid.

Fra : Thomas Christiansen

Dato : 06-03-01 21:37

Nå så har jeg vist lavet noget lort, så vidt jeg kan forstår fylder service
pack 1 win 2000 16 MB?

"Kim Pedersen [vbCode Magician]" <codemagician@nospam.get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:1SRo6.5746$XX2.146003@twister.sunsite.dk...

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 06-03-01 23:46

Hej Thomas

> Nå så har jeg vist lavet noget lort, så vidt jeg kan forstår fylder
service
> pack 1 win 2000 16 MB?

Du skal ikke downloade SP1 til Win2000. Det du skal downloade er en
opdatering af en fil til Frontpage serverudvidelser. Den fylder ca. 1,6 MB
så vidt jeg husker.

Fra : Thomas Christiansen

Dato : 08-03-01 16:22

MMMkay!