Road Racing sammen med DTC
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 26-11-02 15:13

Check lige dette:
http://www.dmusport.dk/roadrace/Aktuelt/DTC/DTC.htm

Excellent initiativ! Glæder mig allerede til at se noget dansk road
racing på Zulu.

Og så er en ny bane på vej i Padborg, Padborg Park -meget interessant!
Læs lidt om det her:
http://www.motorsporten.dk/motorsnak/conference.asp?ThreadID=649#S0

-Jacob

Fra : AW på TRX

Dato : 26-11-02 16:08

> Og så er en ny bane på vej i Padborg, Padborg Park -meget interessant!
> Læs lidt om det her:
> http://www.motorsporten.dk/motorsnak/conference.asp?ThreadID=649#S0

Padborg ??? det er sgu da i sønderjylland. Kunne de ikke lave en i Odense,
det er sådan cirka midt i.
Allerhelst skulle de selvfølgelig lave en på Amager ude ved Lufthavnen. Der
larmer det i forvejen.

Allan

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-11-02 16:15

"AW på TRX" <awXXX@teamunique.dk> writes:

> [...]
<snip>
> Allerhelst skulle de selvfølgelig lave en på Amager ude ved Lufthavnen.
> Der larmer det i forvejen.

Næhæ, de skulle nemlig, som en på siden skriver, anlægge en bane heroppe
nordpå.

Meget af tiden vil man vel kunne bruge et stykke af motorvejen som
langside

Anyway, så håber jeg virkelig projektet bliver til noget - det giver da
et vist form for håb for motor-/MC sport herhjemme.

--
Mikkel
motortosse.dk - The revolution will not be televised.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 27-11-02 00:37

Jacob Hornemann <jacobh@hotmail.com> skrev i en
[...]

Jep, det er den vitamin indsprøjtning dansk road racing i lang tid har
trængt til.
Der plejer jo at være fyldt godt op på tilskuer pladserner når DTC kører, så
mon ikke RR kan gå fra hemmelig til kendt sport?
Jeg møder stadig mennesker der spørger: "Det det du kører, er det der hvor I
hopper hele tiden?" øhm nej....jeg prøver at lade være

Hilsen Tomas
NC30 + RS250 byttes til GSXR600

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-11-02 17:34

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg møder stadig mennesker der spørger: "Det det du kører, er det der hvor
> hopper hele tiden?" øhm nej....jeg prøver at lade være

Da jeg sagde at jeg dyrkede Enduro i min fritid, var der en arbejdskammerat
der troede det var en japansk kampsport...

Suk.

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 28-11-02 12:51

"> Da jeg sagde at jeg dyrkede Enduro i min fritid, var der en
arbejdskammerat
> der troede det var en japansk kampsport...

Vidste han ikke at det ikke er japansk ??

kamp er det ihvertfald

Mads Lund
WR200 fighter