før analsex
Fra : dino

Dato : 26-11-02 12:06

hej!

for et stykke tid siden var der en der forklarede hvordan han rensede tarmen
før sex ved at skrue bruseren af slangen og med den spule endetarmen. er det
virkelig kotyme at man gør sådan? vi synes umiddelbart det lyder lidt
farligt.
er der nogen der har kendskab til hvordan de gør i pornobranchen. de må da
supplere med et lavement, eller...? ofte ser man jo 20 cm pikke gå i til
roden uden der er "noget på spidsen bagefter". pigerne tager den ovenikøbet
nogengange i munden bagefter uden at vise store tegn på ubehag.
vi har iøvrigt forsøgt os med legetøj med et nogengange lidt usexet
resultat, men er stadig nysgerrige
da vi begge nyder stimuli/penetration "der"

mvh
anne m og dino

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 26-11-02 12:28

"dino" <dino@saw.com> skrev i en meddelelse

> er der nogen der har kendskab til hvordan de gør i pornobranchen.

Det kan I tro - Det siges at Sarah Young i sin storhedstid sad 2 timer på
toilettet inden hun skulle lave anal scener - bare for at være sikker på at
der ikke var mere på vej.

I de ting jeg har været med til at lave, har folk brugt en hygiejnesprøjte
som var af en model med langt indføringspåsats. ¨På den måde kan den fyldes
med lunkent / varmt vand og man kan spøjte det op, og rense ud... Dette
gøres indtil vandet er helt rent når det kommer ud, for så er der ikke mere
deroppe. De fleste modeller jeg kender der har brugt det, har skullet vende
sig lidt til følelsen af at man sprøjter noget derop for at rense... Men i
sidste ende er det jo netop sprøjtet i 2'eren man går efter som man *GG*

Her er et link til en hygiejnesprøjte - den skulle være god, da der er to
påsatser med:
http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=1450&vare_i
d=93659

God fornøjelse!

/ Jonas M. Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 26-11-02 16:13

Jonas M. Nielsen wrote:

:: Her er et link til en hygiejnesprøjte - den skulle være god, da der
:: er to påsatser med:
::
http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=1450&vare_i
:: d=93659

Den er ikke anvendelig, da de to påsatser er lavet af hård plastik - prøv
lige at få det op bagi.

M.v.h.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 26-11-02 16:33

"Henrik B." <saab@mobilixnet_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Den er ikke anvendelig, da de to påsatser er lavet af hård plastik - prøv
> lige at få det op bagi.

Hmmm - underligt når der står:
Anatomisk formet "hygiejnesprøjte" fremstillet af sort latex

Så vidt jeg ved så er det ikke specielt hårdt...

/ Jonas

Fra : Henrik B.

Dato : 26-11-02 16:54

Jonas M. Nielsen wrote:
:: Hmmm - underligt når der står:
:: Anatomisk formet "hygiejnesprøjte" fremstillet af sort latex
::
:: Så vidt jeg ved så er det ikke specielt hårdt...

Det er kun selve pumpen der er latex. Påsatserne er begge af HÅRD plast -
tro mig, jeg ved det.

M.v.h.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 26-11-02 17:04

> Det er kun selve pumpen der er latex. Påsatserne er begge af HÅRD plast -
> tro mig, jeg ved det.

Anyway - spørgsmålet var hvad der blev brugt i pornobranchen... Og det ved
JEG så lidt om, jeg har "desværre" ikke prøvet pumpen selv, men set den
blive brugt utallige gange...

End of discussion

/ Jonas

Fra : Henning

Dato : 26-11-02 20:42

Jonas M. Nielsen wrote:
> [...]
> det ved JEG så lidt om, jeg har "desværre" ikke prøvet pumpen selv,
> men set den blive brugt utallige gange...

Om det er blødt eller hårdt er ligegyldigt! Det er måden det gøres på!
I dag bruger man de såkaldte klyx fra apoteket, som rummer 250 ml
vædske, sopm personen skal forsøge at holde i sig i ca.20 minutter.

For 30 år siden brugte man en beholder hvor man kom fra ½ til 1 litter
lunken saltvand i og gennem en gummislange, der endte i et glasrør hældte
man det op i tarmen, med omgående gevinst til følge, med et hårdt indførings
tool skal man tage sigte mod personens navle ved indføringen og ikke
stikke røret mere end 10-12 cm ind og langsomt trække det frem og
tilbage, til al vædsken er løbet ind.
Er man interesseret i billeder af den form for seksuelle lege, kan man
søge på ordet enemas tror jeg nok.

MVH
Henning

Fra : dino

Dato : 26-11-02 20:44

ok, men hvad gør i almindelige mennesker derude der dyrker analsex?

dino

Fra : Anita

Dato : 26-11-02 13:06

"dino" <dino@saw.com> skrev
> hej!
Hejsa

> [...]
det
> virkelig kotyme at man gør sådan? vi synes umiddelbart det lyder lidt

Ja det er også min tanke.

> [...]
ovenikøbet
> nogengange i munden bagefter uden at vise store tegn på ubehag.

Det er muligt at det ser sådan ud, men meget "snyd" er jo muligt på tv. De
kan have klippet, således at det ikke sker umiddelbart efter hinanden, måske
har de to deltagere oven i købet været i bad i mellemtiden - det er ikke til
at vide. Så tag ikke alt hvad I ser på film for gode varer.

[KLIP]

Venligst Anita

Fra : Groover

Dato : 26-11-02 19:20

Hvorfor skulle en håndpumpe være mindre farlig end en bruserslange ? Jeg har
brugt bruserslange i mere end 3 år og har kun gode erfaringer med det (og
jeg behøver IKKE sidde 2 timer og vente på, at alt er ude !)
Hyg
Groover