Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus 300 problem ?
Fra : KN

Dato : 25-11-02 13:59

Hej NG

Jeg har et problem med visning af film fra mit Canon Ixus 300

Der er ingen problem med visning på selve kameraet, men på PC kan jeg ikke
se filmen, men blot høre lyden ?

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg evt. mangler på min PC

pfh. tak

Kim

Fra : Peter Holm

Dato : 26-11-02 16:33

"KN" <kvn@danfoss.com> wrote in message
> [...]
> se filmen, men blot høre lyden ?
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg evt. mangler på min PC

Du mangler sikkert et plug-in. Hent og installer den nyeste version af
Windows Media Player.
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp
Hent og installer derefter divx 5.02 bundle http://www.divx.com/divx/
Mvh
Peter

Fra : KN

Dato : 28-11-02 12:45

Hej Peter
Tak for tip'et og er prøvet, men det hjalp ikke.
Lyden er der, men filmen bliver blot vist som "Flame" grafik ?
Er der andet jeg kan prøve / gøre / mangler ?

mvh. Kim

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-11-02 12:59

KN wrote:

> Jeg har et problem med visning af film fra mit Canon Ixus 300

Du skal ha' fat i en QuickTime player, den kan du downloade
fra www.apple.com

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 28-11-02 15:15

Hej

Kan du afspille alt anden lyd ?
Hvis ikke skal du sikkert lige tjekke forbindelser til højtalere osv...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ink

Dato : 28-11-02 16:54

On Mon, 25 Nov 2002 13:59:10 +0100, "KN" <kvn@danfoss.com> wrote:

> [...]
>se filmen, men blot høre lyden ?
>
>Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg evt. mangler på min PC

Du kan bruge Nimo codec pack:

http://www.btinternet.com/~nimosiro/

Evt. afinstaler gamle codec's først
--
Henrik

Fra : Martin Rix

Dato : 29-11-02 12:33

> Der er ingen problem med visning på selve kameraet, men på PC kan jeg ikke
> se filmen, men blot høre lyden ?

Du skal installere et codec til MJPEG - det bliver brugt i alle IXUS
modellerne til film. Det hjælper ikke at bare installere den nyeste
divx som andre forseslår.

Hvis du kører WinXP virker det uden at skulle installere noget.

Mvh
- Martin

Fra : KN

Dato : 02-12-02 12:38