Nyeste Nokia Data Suite 4.81
Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 11:03

Hejsa!

Nogen som kender noget som er bedre? F.eks. bedre mulighed for at ændre i
kalender/to do? Er det nyeste version?

Hvad med: Oxygen Softwares produkter?
Eller: Handset Manager?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Dan Molberg

Dato : 26-11-02 11:08

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> Hejsa!
>
> Nogen som kender noget som er bedre? F.eks. bedre mulighed for at ændre i
> kalender/to do? Er det nyeste version?
Nokia Data Suite 5.0 har jeg da, og den ligger da også til download hos
Nokia...

> Hvad med: Oxygen Softwares produkter?
Er for dyr, men ser fin ud.

> Eller: Handset Manager?
Kender jeg ikke.

Fra : Dennis [9400]

Dato : 26-11-02 11:12

hvor ligger 5,0. Kan ikke finde den, kan dog se 4.5a...

Dennis

Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 11:14

Fundet: http://www.nokia.com/cda1/0,1080,3403,00.html

Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 11:13

> Nokia Data Suite 5.0 har jeg da, og den ligger da også til download hos
> Nokia...

Jeg har ellers lige kigget, men fandt stadig 4.81 under 6310i (som er min
telefon)

Har du et link?

Fra : Michael

Dato : 27-11-02 17:06

Prøv og se under 6610 så finder du 5.0 versionen!

Fra : Claus Jensen, Koldin~

Dato : 29-11-02 19:26

Hej Jeg bruger dette prg, det virker fint
http://www.demmel.com/cellular/english/index.htm

MVH
Claus