Redigere Nokia.
Fra : Dennis [9400]

Dato : 26-11-02 10:49

Hej alle sammen.

Jeg har fået mig en Nokia 6510, det er en herlig lille telefon

Dog har jeg lidt problemer med at redigere telefonbogen via PC.

Jeg har installeret PC Suite, og har irda m.m. - Men kan kun redigere ÈT
nummer, kan ikke lave eks. 3 numre, samt email adresse m.m.

Kan det virkelig passe at man kun kan oprette et naven og et nummer pr.
kontakt....?????

Hvis det er tilfældet, vil jeg høre om i andre har et alternativ til PC
Suite..

Regards
Denner

Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 10:51

> Kan det virkelig passe at man kun kan oprette et naven og et nummer pr.
> kontakt....?????

Nej.

Skift kontakterne fra SIM til TELEFON så skulle den være klaret!

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Dennis [9400]

Dato : 26-11-02 10:56

Mine kontakter ligger på telefonen, og jeg har valgt telefonen som
hukommelse.

Dog har jeg nogle kontakter på SIM, men jeg benytter TLF. i programmet...

Denner

Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 11:02

> Mine kontakter ligger på telefonen, og jeg har valgt telefonen som
> hukommelse.

Så ved jeg ikke helt hvad det kan være.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-11-02 10:51

"Dennis [9400]" <Dennis_Nielsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>kontakt....?????
>
>Hvis det er tilfældet, vil jeg høre om i andre har et alternativ til PC

Du kan prøve http://www.telefonbucheditor.de/. Det er et tysk program,
som skulle være godt. LogoManager kan også bruges, men editoren til
telefonbogen er programmets stærkeste side.

Ellers kan du med PC Suite synkronisere med Outlook, Lotus Notes eller
et andet PC program. Jeg bruger selv den metode.

Forresten kan du prøve PC Suite 5.0 til 7210 (den virker også med 6510).
http://nokia.com/cda1/0,1080,2342,00.html

Peter