Oprette ny streng i XML-datafil
Fra : Jan

Dato : 26-11-02 10:09

Hvem kan hjælpe med en rutine som kan tilføje en ny adresse i en
XML-datafil. Min datafil ser således ud:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" standalone="yes"?>
<DOKUMENT>
<Modtager>
<AdrNr>1</AdrNr>
<Modtager>Anders Andersen</Modtager>
<Postnr></Postnr>
<By>Testdata</By>
<CVRnr></CVRnr>
<Journalnr></Journalnr>
<Tlf></Tlf>
</Modtager>
</DOKUMENT>

Jeg mangler en rutine hvor jeg kan indtaste de forskellige personoplysninger
og så få oprette en ny Modtager. Funktionen skal helst gøre brug af
MSXML.DLL version 2.0

Hilsen

Jan

Fra : Claus Bernth

Dato : 27-11-02 12:48

Hej Jan

Nogen speciel grund til at du anvender MSXML20 og ikke MSXML30?

Kan du bruge noget kode der viser hvordan du kan gøre det i MSXML30?
(Jeg ved nemlig ikke om funktionaliten i tidligere versioner af MSXML er den
samme som i 3'eren...)

Vh,
Claus

Fra : Jan

Dato : 02-12-02 08:17

Har fundet et eksempel så jeg har det til at virke nu.

m.v.h.

Jan