6310i og IrDA overførelse af Java programm~
Fra : Dan Molberg

Dato : 26-11-02 08:34

Hvordan får man overført et Java program til sin 6310i via IrDA? Jeg ved der
findes programmer der kan klare det, men dem jeg har fundet er desvære ikke
freeware:(( Hvilket jeg vil mene er et must:)

Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 10:50

> [...]
ikke
> freeware:(( Hvilket jeg vil mene er et must:)

Der er et program med som hedder Nokia Application Installer. Det er vist
det den gør.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong!

Fra : Dan Molberg

Dato : 26-11-02 11:01

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> der
> ikke
> Der er et program med som hedder Nokia Application Installer. Det er vist
> det den gør.
Det er ikke via IrDA, det er via internettet... jeg vil ikke ringe op hver
gang jeg skal afprøve mine programmer:)

Fra : Dan Molberg

Dato : 26-11-02 11:07

"Dan Molberg" <beyond@repair.void> wrote in message
> Det er ikke via IrDA, det er via internettet... jeg vil ikke ringe op hver
> gang jeg skal afprøve mine programmer:)
Sorry, så ikke den var ændret en del i version 5, det virker nu tak!

Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 11:59

> [...]
ikke
> freeware:(( Hvilket jeg vil mene er et must:)

Hvor finder du programmer til Nokia telefoner på nettet?

Fra : Dan Molberg

Dato : 26-11-02 13:40

> Hvor finder du programmer til Nokia telefoner på nettet?
Noget specielt du leder efter eller?

Fra : Lars Brink

Dato : 26-11-02 14:25

> Noget specielt du leder efter eller?

Nej, ikke noget specielt. Jeg har lige fået en 6310i og ville bare kigge
lidt på hvad mulighederne var.