Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb på foto.jubii.dk ?
Fra : John Smith

Dato : 26-11-02 08:22

Hej

Har i prøvet at købe kamera hos Jubii ?

Da priserne er /så/ meget billigere end i butikkerne, har jeg tænkt mig at
købe mit næste kamera dér :)

Jeg har selv fået billeder fremkaldt dér og det gik godt.
- Nogen erfarringer med køb af kamera dér ?

/JS

Fra : A.I.

Dato : 26-11-02 12:12

yeps, de er da billige af en dansk butik at være, jeg tjekkede lige deres
pop-up tilbud på et canon video kamera til 5799,og ved køb af samme kamera i
tyskland 4000,- men hvilken dansk butik kan hamle op med de tyske :o/

Fra : John Smith

Dato : 26-11-02 13:14

Jeg kan se at fx. "SONY P71" koster 1.000 kr mindre på jubii - end hos fx.
Merlin eller Teledanmark.

Så at de /er/ billigere, er der ingen tvivel om.

Så det er bare leveringen mm. jeg vil køre om nogen har erfaringer med.

- Jubii skriver 3 hverdage - overholdes det ?
- Hvordan bliver det leveret og hvordan har vareren det efter transporten ?
- Generel tilfreds med handlen ?
- osv.

/JS

Fra : Kenneth

Dato : 26-11-02 13:31

> - Hvordan bliver det leveret og hvordan har vareren det efter transporten
?

Det kan man vel kun give PostDK skylden for. Du kan jo altid nægte
modtagelsen, hvis pakken ser smadret ud. Og så er det deres forsikring, det
går ud over.

Kenneth

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-11-02 14:18

John Smith wrote:
> Jeg kan se at fx. "SONY P71" koster 1.000 kr mindre på jubii -
> end hos fx. Merlin eller Teledanmark.

Nu har du også valgt at sammenligne med nogle forretninger, der
normalt ligger i den dyre ende.

Hvad med Kamerahuset eller andre billige butikker ?

Kig evt på www.edbpriser.dk hvor det er billigst.......

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : John Smith

Dato : 26-11-02 14:46

> Kig evt på www.edbpriser.dk hvor det er billigst.......

der har jeg også set ja - og jubii er den billigste - med online dankort
betaling
(hvilket jeg forretrækker)

:)

/JS

Fra : Lars

Dato : 26-11-02 15:04

"John Smith" <LR4669(NO_SPAM)@ehs.dk> wrote in message

> der har jeg også set ja - og jubii er den billigste - med online dankort
> betaling
> (hvilket jeg forretrækker)
>
> :)
>
> /JS

Nej ikke edbpriser - men http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp er værd at
kikke på ligesom http://geizhals.cc/
er god.

Mvh

Lars

Fra : J@N

Dato : 26-11-02 17:28

"John Smith" <LR4669(NO_SPAM)@ehs.dk> skrev i en meddelelse

> der har jeg også set ja - og jubii er den billigste - med online dankort

Så kig en gang mere, Kamerahuset er bare billigst, 4 kroner under Jubii
Men fordelen hos Kamerahuset, er at det er en rigtig butik og du kan se
varen først, det foretrækker jeg nu.
Andre har helt sikkert en anden holdning til det.

Jan

Fra : LR

Dato : 26-11-02 17:42

1. jeg synes ik at kunne købe noget hos kamerahuset
2. dankort ? .. kan ik se noget dankort ?

Fra : tc

Dato : 27-11-02 14:43

J@N wrote:

> Så kig en gang mere, Kamerahuset er bare billigst, 4 kroner under Jubii
> Men fordelen hos Kamerahuset, er at det er en rigtig butik og du kan se
> varen først, det foretrækker jeg nu.

Da jeg var forbi kamerahuset for lidt over et år siden, nægtede de at
lave mig prøve et olympus 2040, fordi at de ikke havde nogle smartmedia
kort som var udpakkede, som de kunne putte i.

Jeg tænkte mit og købte det, med et løfte til mig selv, om en tilbage
levering hvis der var noget somhelst ved kameraet jeg var utilfreds med.

Suk.

--
TC