Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon manualer
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 25-11-02 23:48

2 timer, så strakte mine tyskevner ikke længere. Forleden var der en der
angav et link til Canon med engelske manualer i pdf format (eller noget
tilsvarende).

Kunne jeg venligst bede om en gentagelse. Jeg kan ikke finde indlægget ....

Bjarke

Fra : Lars

Dato : 25-11-02 23:53

"Bjarke Christensen" <Bjarke@Grevestrand.ret_til_dk> wrote in message
> [...]
> tilsvarende).
> Kunne jeg venligst bede om en gentagelse. Jeg kan ikke finde indlægget

Tjah - jeg så den ikke, men prøv nogle af de Canon manual-sider der er på
min hjemmeside under manualer.

Mvh
Lars

Hjemmside:; http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Lars

Dato : 26-11-02 00:04

> [...]
> tilsvarende).
>
> Kunne jeg venligst bede om en gentagelse. Jeg kan ikke finde indlægget

Egentlig - Bjarne
Hvilket camera-manual leder du efter?
Mvh
Lars

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-11-02 08:02

Sorry, S45

Bjarke

Fra : Kenneth

Dato : 26-11-02 08:20

> Kunne jeg venligst bede om en gentagelse. Jeg kan ikke finde indlægget

Jeg ved ikke, om dit er her, men der er en masse her:
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Kenneth

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-11-02 18:56

Det er det desværre ikke. der er kun s40 på listen og jeg skal bruge til S45

Bjarke

Fra : lasselb

Dato : 25-12-02 12:05

http://www.kandu.dk/