iBook og F12 - hvordan slaar jegden helt f~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-11-02 23:30

Min kaereste irriteres over en lille ting ved sin iBook: Naar hun
tekstbeehandler og strykker paa slettetasten i oeverste, heojre
hjoerne af taststuret, kommer hun let til at trykke paa den lille F12,
hvilket betyder at maskinen haemmer, mens den taenker over at spytte
cd'en ud.

Hvordan slaar vi denne irriterden funktion fra, uden at skulle
installere dyr software paa maskinen - og uden at konflikte med andre
irriterende genvejstaster i andre applikationer?

-j

--
Janus Sandsgaard
Calle Crespo 20, 3B - Sopocachi - La Paz

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-11-02 23:33

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Hvordan slaar vi denne irriterden funktion fra, uden at skulle
> installere dyr software paa maskinen - og uden at konflikte med
> andre irriterende genvejstaster i andre applikationer?

Bedst som jeg poster indlaegget kommer jeg i tanke om loesningen:

1) Slaar F12s cd-udskub fra i Apples kontrolpanel.
2) Disabler F12s "Gem som..."-genvej i MS-Word.

Nu irriterer F12 ikke min kaereste foreloebig.

Voila!

-j