Creative GeForce 3 TI 200
Fra : Bent Grin

Dato : 25-11-02 20:24

Jeg har lige bestilt subj. Kommer imorgen...jubiii!

Hvilken driver skal jeg benytte? Har hentet den nyeste ned fra Creatives
side. Det er version 30.82.

Skal jeg benytte 40.72 fra nVidias hjemmeside? Er det ikke bedre at benytte
dem fra Creative da de måske er "skræddersyet" til mit kort?

Mvh Bent

Fra : Ole C

Dato : 25-11-02 20:33

Bent Grin skrev blandt andet:

> [...]
>
> Skal jeg benytte 40.72 fra nVidias hjemmeside? Er det ikke bedre at
> benytte dem fra Creative da de måske er "skræddersyet" til mit kort?

Det er lidt en smagssag.
Med Creatives drivere er der som regel en masse mere eller mindre
overflødigt software som bliver installeret samtidig - og deres drivere er
jo under alle omstændigheder baseret på dem fra nVidia.
Jeg ville da prøve de nyeste fra nVidia - og hvis der skulle være problemer,
kan du jo bare gå tilbage til de "originale" fra Creative.

--
vh
Ole C