julefrokost 11/01-03
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 25-11-02 19:42

Måske ot, men jeg prøver...

Jeg skal arrangere julefrokost (aften) for min personalegruppe (fritidsklub,
8 medarb.) her i københavn et sted.
Hvis der er nogle der har et par sjove ideer til hvad vi kan finde på af
skøre, fede, dejlige eller sjove ting, så må I meget gerne skrive!

Har selv tænkt på Restaurant Ankara i Krystalgade hvor der skulle være
mavedans. Er der nogen der har været der? Desuden synes jeg det kunne være
sjovt at komme ned i vinkælderen i Sct. Gertruds Kloster og drikke champagne
(sabre d'or), men det er måske lidt dyrt?

Vores budget ligger på omk. 400 kr. pr.pers.

Håber på en masse sjove ideer!

Mvh. Lars

Fra : Martin Seebach

Dato : 25-11-02 20:47

Lars Lienhøft Larsen wrote:

> [...]
> sjovt at komme ned i vinkælderen i Sct. Gertruds Kloster og drikke
> champagne (sabre d'or), men det er måske lidt dyrt?

Jeg har spist på Ankara og en række andre tyrkiske restauranter i København
adskillige gange. Det er billigt og maden er ganske spisevenlig, uden at
være specielt fantastisk. Betjeningen er tilstrækkelig, igen uden at være
mere. Og så er det mavedansen. Det er muligvis en opelvelse for folk der
kommer langvejs fra og aldrig har oplevet noget mere eksotisk end
frikadeller, men har man set en af den har man set dem alle.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Martin Seebach

Dato : 25-11-02 20:53

Martin Seebach wrote:

Og jeg lærer lige at holde fingrene fra CTRL tasten når jeg taster Enter..

Jeg er r*v-træt af mavedansere. Det er simplethen så irriterende at man midt
i sin middag med tilhørende samtale skal afbrydes af alt for høj tyrkisk
folkemusik, og en kvinde der føler sig overbevist om at hun er aftenens
absolutte højdepunkt for alle gæster.

En af de bedste julefrokoster jeg har oplevet, var i en privat stue, hvor vi
havde fået Slagter Baggers (Humlebæk) julebuffet. Dertil to kasser julebryg
og et par flasker snaps. Massere af med (Bagger fedter aldrig med noget)
billigt (ifht til samme menu i byen), sjovt og helt uden mavedansere :)

I kan evt. starte med champagne i skt. gertruds kælder. Med ovenstående
løsning kan der måske blive plads i budgettet... ?

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Mikkel Winther

Dato : 26-11-02 03:20

Martin Seebach was quoted out of context:
> [...]
> høj tyrkisk folkemusik, og en kvinde der føler sig overbevist om at
> hun er aftenens absolutte højdepunkt for alle gæster.

Amen. Jeg har for øvrigt også besøgt restaurant Ankara, og til den pris var
maden da okay. Men deres priser er selvfølgelig også så lave at stort set
alting kan accepteres.

Betjeningen var nu ikke særligt god da jeg var der og jeg synes restauranten
er alt for stor og støjende.

> I kan evt. starte med champagne i skt. gertruds kælder. Med
> ovenstående løsning kan der måske blive plads i budgettet... ?

Af frygt for at folk skulle blive alt for fulde ville jeg ikke starte en
julefrokost med champagne, men det er måske bare mig, der er kedelig.

m.
--
Indie & Electronica
Tirsdage i ulige uger kl. 22.30 - 00.00

Fra : Martin Seebach

Dato : 26-11-02 03:46

Mikkel Winther wrote:
> Af frygt for at folk skulle blive alt for fulde ville jeg ikke starte en
> julefrokost med champagne, men det er måske bare mig, der er kedelig.

Z :)

Jeg tror ikke champagne i Skt. Gertruds kælder er noget man bliver
sønderligt fuld af, med mindre man har en fed, kommunal
repræsentationskonto under armen.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Michael Westi

Dato : 29-11-02 19:45

> Jeg tror ikke champagne i Skt. Gertruds kælder er noget man bliver
> sønderligt fuld af, med mindre man har en fed, kommunal
> [...]

Nå, har du også arbejdet i Farum?

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant