Norton FireWall og Outlook kan ikke køre s~
Fra : Howard

Dato : 25-11-02 19:35

Min Outlook 2002 bliver ved med at gå ned efter jeg havet installeret Norton
FireWall.
Til sidst frøs den når jeg vil åbne en ny mail.

Nu har jeg slette firewall og Outlook køre tilfredsstillende igen.

Desværre mistet jeg alle mine mail da jeg valgte "find og ret fejl" under
"Hjælp"

Hvad kan være galt, kan jeg rede mine mails?

Carsten

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 29-11-02 00:33

"Howard" <howard@STOP-SPAMadslhome.dk> wrote in

> Hvad kan være galt, kan jeg rede mine mails?

Jada, du kan finde de udprintninger du måtte have liggende og køre dem
grundigt igennem med en tættekam eller en børste.

--
Knud