Hitman 2 og våben
Fra : Kasper Ø.

Dato : 25-11-02 15:31

Hvordan fa'en får jeg fat i en M16 tror jeg den hedder?? Hvilke bane evt.
level

Kasper

Fra : Simon Nejmann

Dato : 25-11-02 17:20

On Mon, 25 Nov 2002 15:30:31 +0100, "Kasper Ø." <bil@jagt.dk> wrote:

>Hvordan fa'en får jeg fat i en M16 tror jeg den hedder?? Hvilke bane evt.
>level

M4.

Du får den ved at få Silent Assasin rating i 5 baner.
1. gang får du Silver Ballers SD
2. gang får du Sawed Off Shotgun
5. gang får du M4

Og nej, man får hverken noget den 3, 4, 6, eller derover'ene gang.

Ps. Det skal vist være SA rating uden nogen som helst udslag på
aggression måleren...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Kasper Ø.

Dato : 25-11-02 18:56

> [...]
>
> Og nej, man får hverken noget den 3, 4, 6, eller derover'ene gang.
>
> Ps. Det skal vist være SA rating uden nogen som helst udslag på

Ved du hvilke baner det er muligt/ nemmest? Jeg har prøvet lidt
foreskellige, men i nogle af dem er det jo stort set umuligt at få under
stealth.

Kasper

Fra : Insert

Dato : 26-11-02 06:43

Jeg spiller altså hitman 2 i sværhedsgraden Professionel.
Det fis med at kunne vide på forhånd hvor alle vagterne er bare ved at kigge
på kortet ødelægger spillet helt og adeles TOTALT!
Derfor spiller jeg kun i prof.
Jeg har fået Silent Assasin (no aggressions i samlet vurdering/overall) i
misionerne 1,2,3 og 4.
Jeg er kun nået til 5 mission.
Går man efter SA, lærer man først og fremmest at tage den med ro.
Det er sgu' alligevel næsten svært for mig at få hjertet til ikke at banke
sådan.
Skal man øve sig på hitman 2 så må det hellere blive så tidligt i spillet
som muligt.
Så det er om at træne indtil man har SA, i det mindste op til 4 mission.
Men jeg syntes man skal forsøge at fuldføre selv om at man skal dræbe for at
gøre det.
Det er sjorvere end at få SA.
Jeg selv spillede 1 - 4 mange gange forfra og fandt nye gode sider ved
spillet.
Faktisk er det spil rigtigt genialt.
Rigtigt, rigtigt genialt!

Hilsen
Insert

Fra : Kasper Ø.

Dato : 25-11-02 20:44

Jeg kan også se at der er 3 snipere ud over, M93 og M160 (tror jeg nok, den
til biler). Hvor findes de? Hvilke baner?

Kasper

Fra : Simon Nejmann

Dato : 26-11-02 18:10

On Mon, 25 Nov 2002 20:43:38 +0100, "Kasper Ø." <bil@jagt.dk> wrote:

>Jeg kan også se at der er 3 snipere ud over, M93 og M160 (tror jeg nok, den
>til biler). Hvor findes de? Hvilke baner?

WARNING SPOILER !!!

R93         Anathema
SVD-Sniper      St. Petersburg Stakeout, Kirov Park Meeting
W2000         Invitation to a Party (er i et hemmeligt rum,
               man kan ikke bære både den og mappen)
Custom Rifle   Hidden Valley, At the Gates (skyd en sniper så
               han taber den ud af vinduet)
M195         The Motorcade Interception

I Temple City Ambush sidder en af de der assasins med en sniper, men
jeg kan ikke huske om det er en R93 eller en SVD.

Jeg ved ikke om man kan samle nogen af dem op andre steder da jeg ikke
er gået igennem endnu... :)

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Kasper Ø.

Dato : 26-11-02 18:14

> WARNING SPOILER !!!

Øh hvad

Kan det desuden passe at man kan få stealth selvom man ikke har haft udslag
på måleren?

Kasper