skift af teleselskab
Fra : Jimmy

Dato : 25-11-02 14:40

Hej

Jeg har mobiltelefon hos Tellmore, og lad mig med det samme sige at jeg er
meget tilfreds. Nu er det bare sådan at jeg har 2 fastnet numre, 2
mobilnumre, ADSL og GPRS. Nu vil jeg gerne have det hele samlet et sted.
Hvorfor? Jo pga. at jeg så forhåbentlig kan opnå en eller anden form for
rabat ordning, men samtidigt kun skal koncentrere mig om regninger et sted
fra. Samtidigt er jeg så hamrende træt af TeleDK, at jeg bare vil væk derfra
nu, selvom jeg godt ved at man aldrig kommer helt væk derfra.

Dog er jeg lidt nervøs. Jeg har tænkt på at skifte til enten Debitel, Tele2,
Telia eller nogen i den stil. Tellmore kører jo på TeleDKs net, og der er
stort set dækning alle de steder hvor jeg færdes. Kan jeg få problmer med
dækningen ved at skifte til nogen af de andre?

Er i klar over om ovennævnte selskaber kan håndtere det hele på en gang,
eller må jeg vælge lidt fra?
Er der andre selskaber man måske skulle overveje?

På forhånd tak for hjælpen...

--

Jimmy

Fra : Fynboen

Dato : 25-11-02 18:27

Prøv at ringe på dette nummer jeg er sikker på de kan hjælpe dig

25720805
--
Ring GRATIS fra din hjemmetelefon om Søndagen
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/

Vi unlocker også Nokia og Ericsson for kun 50 Kr.
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/page3.html

fynboen@stofanet.dk

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 26-11-02 09:02

On Mon, 25 Nov 2002 18:26:40 +0100, "Fynboen" <fynboen@stofanet.dk>
wrote:

>Prøv at ringe på dette nummer jeg er sikker på de kan hjælpe dig
>25720805

Sjovt. Hvorfor omtaler du dig selv som "de" ??

Fra : Onkel Ond

Dato : 28-11-02 23:37

Hej Jimmy!

Jeg bruger selv Telmore som mobiludbyder, og har Orange til at tage
sig af fastnet og ADSL. De har imidlertid lukket for tilgang af ADSL
kunder, hvorfor jeg tror at Get2Net/Tele2, ville være det bedste bud.
Telia er også holdt op med at udbyde bredbånd, og Debitel hører jeg
aldrig andet end dårligt om, så dem ville jeg gå udenom.
Desuden er dækningen hos de 2 heller ikke den bedste.
Tele2 derimod, har jeg kun haft gode erfaringer med, dengang jeg selv
var kunde hos dem (skiftede til Orange pga. deres ADSL løsning), og
de kan mig bekendt det hele.
Om de også kan GPRS, skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke selv
bruger det, men kig ind på www.tele2mobil.dk -det skulle være til at finde
ud af. Og så vidt jeg husker, kører de også på TDC's mobilnet.

Regards
/Onkel Ond