Hjælp til PowerPoint
Fra : Jesper Thomsen

Dato : 03-03-01 16:07

Hejsa.

Jeg har lavet et diasshow med PowerPoint med en masse billeder, hvortil
jeg har en wav-fil med musik.
Dette fungerer perfekt på min harddisk. Problemet er at jeg skal brænde
showet til en masse venner, så de kan afspille det på deres egen pc.
Hvordan kan jeg angive stien til lydfilen i det ppt-dokument,jeg skal
brænde, sådan at det vil fungere med lyd på hvilken som helst pc med
cd-rom drev, uanset om drevet det er et drev-d,drev-e,drev-h el.andre
drevbokstaver.

/ Jesper

Fra : pre

Dato : 03-03-01 19:30

Det er vist smartere at bruge funktionen Pack and Go, som inkluderer
alle fonte, al lænket grafik og audio i to filer, som kan transporteres
via alle flytbare medier, og som e-mail eller via FTP. Diskettefiler
akcepteres også.

Et problem kan være specielle fonte, som skal være "embeddable" for at
komme med.. I tvivlstilfælde se:
www.micrsoft.com/typography/property/property.htm, som viser til
oplysning om fontene. (Et workaround er at installere fonten på de
pågældende maskiner).

--
Venlig hilsen
pre